Tidenes drøm

Himla

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
It's gonna be May 2019
Hadde en noe merkelig drøm i natt. Drømmer jo mye rart for tiden, men denne overgår det meste..

Lillegutt var kommet til verden og jeg skulle for første gang trene på treningssenteret igjen. Jeg skulle bare amme ham og levere han på barnepass på senteret. Men..lillegutt var ikke så liten! Han var diger! Og hodet hans var hodet til en fyr som var forelska i meg for noen år tilbake! Ikke et babyhode med hans likhetstrekk, neida, hans eksakte hode!! Masse hår og litt skjegg. Denne skapningen ammet jeg altså før jeg la han i vogna si (?!?) Jeg våknet med et gisp, og er evig takknemlig for at det kun var en drøm! :D Tror ikke jeg skal fortelle den drømmen til min samboer

Haha :)

Hadde en absurd drøm her en natt jeg også. Drømte at jeg kom til sykehuset fordi jeg skulle på en eller annen kontroll, men damen i skranken sjekket datasystemet sitt og sa "Nei, du har jo født alt du!" "Nei, jeg har jo ikke det?" svarte jeg, men hun påstod hardnakket at jeg hadde født for noen dager siden, og at barnet var på sykehuset. "Men se da, jeg er jo fortsatt gravid!" prøvde jeg, men hun bare ristet på hodet. Så spurte jeg om hvorfor ingen hadde sagt fra at barnet mitt var født, for jeg visste jo ikke det. "Du skal ha fått en SMS," fikk jeg til svar da. Og da jeg sjekket telefonen så jeg at jeg hadde fått både tekstmeldinger og bilder av barnet.

Så joda. Fødselsdrømmene melder seg tydeligvis, men forløper litt annerledes enn jeg hadde sett for meg ;)

Haha! Jeg drømmer vanligvis nokså sære saker, men har nådd et helt nytt nivå nå ja. Har også hatt flere fødselsdrømmer, men i motsetning tul deg var med på fødselen jeg da :p Men smertene var fraværende, og fødselen var over på et blunk :p

Drømmer mye rart jeg også nå, I natt drømte jeg at Kim kardashian var min svigerinne, hun snakket norsk og alt x) tror jeg har sett for mye på tv siste uken x) haha

Drømte i natt at det kom vaniljekrem ut av begge puppene. Og at jeg derfor måtte passe ekstra på under amming fordi det var en såpass tykk vaniljekrem at den lille fort satt den i halsen..... Våknet av at jeg var våt på brystet fordi det lakk fra begge puppene; samt at jeg nok var rimelig påvirket av forrige besøk hos jordmor hvor vi snakket om amming og at den første melka så kommer ut etter fødsel kunne være gul som vaniljekrem eller no... himmel.... :p

Back
Topp