Tiden

Sistemann

Forelsket i forumet
synes tiden går så sakte nå! :banghead: Skulle ønske den kunne ha gått litt raskere. Lyst å fortelle det og glede meg over at største faren for å miste er over...
Påsken går kanskje raskt. Har dere planer?

Syns det har gått så fort jeg ! I forhold til sist svangerskap. Kan gjerne gå litt saktere meeen gleder meg til uke 12 :)
Her blir det jobbing og en liten hyttetur på fjellet I påska :)

Jeg synes også det har gått overraskende fort. Vi skal på hytta til svigers ute på Stokkøya i hele påska. Så tror tida kommer til å gå veldig fort. Og når jeg kommer tilbake er jeg 11 uker på vei :D

Får så treeegt... Er det ikke mest kritisk før 8 uker? Eller er jeg helt på bærtur?

Hver dag føles som en uke :/

Den uka her og forrige har vært de treigeste av alle! Takker for 12 uker på fredag og satser på at tiden går litt fortere når jeg ikke må gå og holde på en hemmelighet lenger :p

Her synes jeg tiden går veldig seint :/ forrige graviditet så fødte jeg prematurt i uke 24, og vi mistet vår lille engel etter 17 dager <3 så gleder meg til å komme forbi 24 uker, så jeg kan slappe mer av :) Men tiden går så altfor seint nå! Er 12 uker på søndag, så snart halvveis til uke 24 vertfall :)

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg er helt enig med deg! Tiden går så utrolig sakte! Heldigvis bare 15 dager igjen til jeg er 12 uker, og 14 dager til ultralyd :) Satser på at påska er over på er blunk ;)

Går sinnsykt tregt! Er nesten tortur for tør ikke glede oss enda så lever sånn midt i mellom og tiden går så sakte så sakte :(

Tiden går grusomt tregt... Men så har jeg også vært sykemeldt og mer eller mindre sengeliggende i snart 2 uker.
Mest plagsomme er når hjernen er i god form, men kroppen har absolutt ingen energi, og livet består av å ligge i senga.
Men formen er oppadgående. Ferien skal brukes til å besøke litt venner, reise på dagsturer og nyte hverdagene sammen med min kjære.

Tiden går grusomt tregt... Men så har jeg også vært sykemeldt og mer eller mindre sengeliggende i snart 2 uker.
Mest plagsomme er når hjernen er i god form, men kroppen har absolutt ingen energi, og livet består av å ligge i senga.
Men formen er oppadgående. Ferien skal brukes til å besøke litt venner, reise på dagsturer og nyte hverdagene sammen med min kjære.
Som her... Er jeg litt bedre en dsg så er jeg ut, ellers er sofaen min beste og snart sikkert verste venn ;)

Jeg syns tida går utrolig fort. Syns ikke det er lenge siden positiv test, men jaggu er jeg 10+0 i morgen:o Har en relativt hektisk hverdag da, så klarer jo tidvis å glemme hele graviditeten:p

I påska er det bare "avslapning" hjemme på planen:) Lek og kos med barna og mannen <3

Back
Topp