Tiden står stille... flere?!

Jaaa, lille begynner jo i august så tiden går forhåpentligvis litt fort etter det! Og ikke minst sommeren. Egentlig så går tiden fra påske ganske fort når jeg tenker meg om:hilarious:

Ja det gjør nok det og ihvertfall når påsken er så sen som i år, men det er nok grunnen til at tiden går så sent nå frem til påska
 
Ja det gjør nok det og ihvertfall når påsken er så sen som i år, men det er nok grunnen til at tiden går så sent nå frem til påska
Ja.. er utrolig seige mnd dette her. Disse mndene her går egentlig seint uansett om man er gravid eller ikke..
 
Samme her! jeg skal på TUL 12 april, føler det er en evighet til. Tiden kommer vel til å gå i snegle fart.. :(
Off, ja, ikke snakk engang. Prøver å ikke tenke så mye på det, slik at tiden skal gå fortere men det er lettere sagt enn gjort:p
 
Synes det snegler seg av gårde ja.. venter og venter på at det skal bli mandag, da skal jeg til legen. Forhåpentligvis henviser hun meg til tidlig ultralyd.
 
Samme her! Er bare i uke 8, men føler jeg har visst om graviditeten i mange mnd:confused: Tenker kanskje det føles som det går ekstremt seint pga det er så tidlig? Og at det ikke er noe mage som synes, eller at jeg har vært på ul enda? Ikke vet jeg, men håper inderlig tiden går litt raskere snart:hungover:
 
Back
Topp