Tiden står stille... flere?!

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
herreminjesus så treigt det går! Jeg har visst om graviditeten i 2 uker nå, men likevel så er jeg bare 5+2. Seriøøøøst, føler som om jeg har vært gravid i 20 år :wtf:

Flere enn meg?!
 
Ja jeg er ikke veldig glad i å gå gravid heller, så dette går altfor sent... 6+5 i dag...
 
Ja jeg er ikke veldig glad i å gå gravid heller, så dette går altfor sent... 6+5 i dag...
Uff, er så kjedelig når det går så sent... dagene blir så lange :sorry:
 
Føler også at tiden står helt stille en dag er som en ukeHjelper ikke at jeg er sykemeldt og må holde meg i ro
 
Jeg bare føler tiden snegler seg avgårde, jeg venter bare på andre trimester og bedre form. 9 uker i dag og kvalmen er på sitt værste føler jeg.
 
Samme her! Er hjemme fra jobb fordi jeg får feber så fort jeg rører på meg, så fikk beskjed av legen å holde meg i ro og slappe av.. Begynner å ganske så kjedelig :( Har kun vært hjemme siden onsdag :hilarious:
 
Vært sykemeldt i 3 uker nå, dagene går til å enten sove eller se på tv... Er ikke vær til å gå tur engang.
Men føler ikke helt at tiden står stille. Prøver å ikke tenke SÅ mye på at jeg er gravid (vanskelig når man står over doskåla da...), men prøver å planlegge litt frem i tid (påskeferie, sommerferie, når skal mini ha fri fra barnehagen, osv. .)
 
Enig, tiden står stille! Men prøver å lage meg litt mindre milepæler underveis, ikke bare vente på andre trimester. Så er det litt kortere nedtelling.
 
Godt jeg ikke er alene.. føler dagene går så seint, selv om jeg har en baby i hus. Kjenner på alt av symptomer jeg tror jeg har :hilarious: tror egentlig ikke jeg har noen, bortsett fra at jeg er veldig trøtt og har litt murringer av og til. Føler jeg kjente så mye mer forrige gang
 
Godt jeg ikke er alene.. føler dagene går så seint, selv om jeg har en baby i hus. Kjenner på alt av symptomer jeg tror jeg har :hilarious: tror egentlig ikke jeg har noen, bortsett fra at jeg er veldig trøtt og har litt murringer av og til. Føler jeg kjente så mye mer forrige gang

Tiden går kjempe sakte her og, og jeg har en på straks 7mnd :) er 9+0 idag
 
Her også, men så føler jeg plutselig at tiden har gått litt fort. Plutselig er jeg 9+0 i morgen og så drar vi til Danmark på mandag! Og jeg følte det bare var noen dager siden vi bestilte tur, men det ble jo gjort for et par uker siden :hilarious:

Men foruten dette er jeg enig. Utrolig slitsomt å være kvalm og sulten om hverandre konstant!
 
herreminjesus så treigt det går! Jeg har visst om graviditeten i 2 uker nå, men likevel så er jeg bare 5+2. Seriøøøøst, føler som om jeg har vært gravid i 20 år :wtf:

Flere enn meg?!

Kjenner igjen følelsen, gikk sinsykt seing i begynnelsen, men tiden har begynt å gå igjen og nå har jeg blitt 10 uker på vei og jeg føler at det går fortere :)

Går nok fortere når påska begynner, og etter det er det ikke lenge til mai og masse som skjer og masse fri og så begynner sommeren og sommerferien flyr jo alltid avsted :)
Høsten blir kanskje langtrukket, men da har vi ikke så lenge igjen :)
 
Kjenner igjen følelsen, gikk sinsykt seing i begynnelsen, men tiden har begynt å gå igjen og nå har jeg blitt 10 uker på vei og jeg føler at det går fortere :)

Går nok fortere når påska begynner, og etter det er det ikke lenge til mai og masse som skjer og masse fri og så begynner sommeren og sommerferien flyr jo alltid avsted :)
Høsten blir kanskje langtrukket, men da har vi ikke så lenge igjen :)
Ja, håper det går fortere når jeg nærmer meg 12 uker... syns tiden med førstemann gikk mye fortere, men da var jeg i jobb så da gikk jo tiden så fort :hilarious: hadde ikke så mye tid til overs.
Nå er jeg jo mamma permisjon frem til august så føler dette blir et laaaangt svangerskap:hilarious:
 
Ja og når man er dårlig i tillegg.. dette var ikke det jeg hadde skrevet meg på :p Jeg skulle jo ha sånn graviditet som var blomster og sommerfugler :p

Kan fremdeles bli det da, veldig lang tid igjen enda :)
 
Tiden går såå sakte, tørr ikke å glede meg heller før jeg har vært på TUL, og det er ikke før 9. April:eek: Har allerede visst om ul timen i nesten 2 uker, dette tar knekken på meg:D:p
 
Tiden går såå sakte, tørr ikke å glede meg heller før jeg har vært på TUL, og det er ikke før 9. April:eek: Har allerede visst om ul timen i nesten 2 uker, dette tar knekken på meg:D:p
Samme her! jeg skal på TUL 12 april, føler det er en evighet til. Tiden kommer vel til å gå i snegle fart.. :(
 
Ja, håper det går fortere når jeg nærmer meg 12 uker... syns tiden med førstemann gikk mye fortere, men da var jeg i jobb så da gikk jo tiden så fort :hilarious: hadde ikke så mye tid til overs.
Nå er jeg jo mamma permisjon frem til august så føler dette blir et laaaangt svangerskap:hilarious:

Kan tenke meg at deg går litt saktere da, men skjer jo mye likevel og sommeren pleier aldri å gå sent :p
Og så blir det jo barnehagestart og innkjøring og så er du jo snart i mål etter det :)
 
Kan tenke meg at deg går litt saktere da, men skjer jo mye likevel og sommeren pleier aldri å gå sent :p
Og så blir det jo barnehagestart og innkjøring og så er du jo snart i mål etter det :)
Jaaa, lille begynner jo i august så tiden går forhåpentligvis litt fort etter det! Og ikke minst sommeren. Egentlig så går tiden fra påske ganske fort når jeg tenker meg om:hilarious:
 
Back
Topp