Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, er så kjedelig når det går så sent... dagene blir så langeJa jeg er ikke veldig glad i å gå gravid heller, så dette går altfor sent... 6+5 i dag...
Ja og når man er dårlig i tillegg.. dette var ikke det jeg hadde skrevet meg på Jeg skulle jo ha sånn graviditet som var blomster og sommerfuglerUff, er så kjedelig når det går så sent... dagene blir så lange
Godt jeg ikke er alene.. føler dagene går så seint, selv om jeg har en baby i hus. Kjenner på alt av symptomer jeg tror jeg har tror egentlig ikke jeg har noen, bortsett fra at jeg er veldig trøtt og har litt murringer av og til. Føler jeg kjente så mye mer forrige gang
herreminjesus så treigt det går! Jeg har visst om graviditeten i 2 uker nå, men likevel så er jeg bare 5+2. Seriøøøøst, føler som om jeg har vært gravid i 20 år
Flere enn meg?!
Ja, håper det går fortere når jeg nærmer meg 12 uker... syns tiden med førstemann gikk mye fortere, men da var jeg i jobb så da gikk jo tiden så fort hadde ikke så mye tid til overs.Kjenner igjen følelsen, gikk sinsykt seing i begynnelsen, men tiden har begynt å gå igjen og nå har jeg blitt 10 uker på vei og jeg føler at det går fortere
Går nok fortere når påska begynner, og etter det er det ikke lenge til mai og masse som skjer og masse fri og så begynner sommeren og sommerferien flyr jo alltid avsted
Høsten blir kanskje langtrukket, men da har vi ikke så lenge igjen
Ja og når man er dårlig i tillegg.. dette var ikke det jeg hadde skrevet meg på Jeg skulle jo ha sånn graviditet som var blomster og sommerfugler
Samme her! jeg skal på TUL 12 april, føler det er en evighet til. Tiden kommer vel til å gå i snegle fart..Tiden går såå sakte, tørr ikke å glede meg heller før jeg har vært på TUL, og det er ikke før 9. April Har allerede visst om ul timen i nesten 2 uker, dette tar knekken på meg
Ja, håper det går fortere når jeg nærmer meg 12 uker... syns tiden med førstemann gikk mye fortere, men da var jeg i jobb så da gikk jo tiden så fort hadde ikke så mye tid til overs.
Nå er jeg jo mamma permisjon frem til august så føler dette blir et laaaangt svangerskap
Jaaa, lille begynner jo i august så tiden går forhåpentligvis litt fort etter det! Og ikke minst sommeren. Egentlig så går tiden fra påske ganske fort når jeg tenker meg omKan tenke meg at deg går litt saktere da, men skjer jo mye likevel og sommeren pleier aldri å gå sent
Og så blir det jo barnehagestart og innkjøring og så er du jo snart i mål etter det