Tiden på føden

Så mange gode svar, setter jeg veldig pris på! Og det med å ha med pute å sitte på, var kjempe lurt :-) sier seg selv at det antagligvis ikke er mye behagelig og sitte på en hard stol etter å ha klemt ut en baby, så det skal jeg skrive opp!! :-) som dere skriver, er det helt klart veldig forskjellig hvordan tiden har vært på barsel, og ingen tvil om at det er forskjell på de som jobber der. Jeg gleder meg utrolig mye, skal bli så godt og få den lille i hendene ♡ så tuusen takk for mange gode råd! Og har flere gode råd på ting/klær/utstyr som man kanskje ikke tenker på som førstegangs, og har vært til god nytte så rop ut! :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Mtp hva man skal ha i sykehusbagen, var jeg veldig glad for at jeg ble tipset om å ha med eget, mykt toalettpapir, og badesko. ;) you now it when youre in there

Hørføner! slik at man kan dusje seg og føne når man har vært på do/dusjet. Den varme lufta var også veldig bedøvende på visse ømme områder ;-) Ellers ville jeg hatt med ammepute, da det er vanskelig å amme når det er første gang for både mor og barn.

Jeg fødte på huakeland og hadde en veldig fin opplevelse med snille folk og hjalp meg når det trengtes. Jeg ble trist bort til sykehotelle sin avdeling med en gang nesten dette var noe vi ønsket selv sånn at gubben kunne få være med oss også. Her og var alle snille og hjelpsomme og har ingenting negativt å si :)

Denne gang har de ikke lengre hotellet tilgjengelig for oss som har født så det blir noe noe helt da. Håper jeg får dra hjem å være istedenfor å ligge på 4mansrom :) bor sånn ca Max 5 min å gå fra føden også :)

Mitt beste råd er å be om hjelp -når du skal amme, har vondt, trenger avlastning for å sove..hva som helst! Når jeg fødte nr 1 fant jeg ut at dersom jeg ikke ringte på, skjedde det ingen ting. Så jeg begynte å ringe på og spurte "skal ikk evi bade babyen før vi reiser" og slikt, da fikk vi litt mer hjelp. Vær forberedt på etterrier (du får smertestillende), ha med ekstra mat og drikke (du blir SULTEN av å amme og føde) og sikkert hundre andre småting jeg ikke kommer på nå :p

Back
Topp