Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes tiden var grei, men denne gangen kommer jeg til å huske"det er MITT barn, og jeg gjør som JEG vil"
Synes det var ekstremt press om å amme, og jenta fikk det bare ikke til og raste ned i vekt... Og fikk omtrent ikke mat de første 4 dagene på sykehuset...
Så neste gang gjør jeg som JEG vil
Men de kom med en gang vi lurte på noe
Så synd å høre, men du kan jo søke deg til et annet sykehus?Bare negativ opplevelse med hele greiene. Vanskelig forklare alt. Så regner med jeg reiser på ferie rundt fødetider så jeg slipper føde der jeg fødet Mer ekle folk har jeg ikke vært borti.. Også gode der å, ikke misforstå, men det ødela hele min barseltid som skal være fin.
Trenger ikke det. Er vel bare oslo sykehusene man må søke på. Er jo fritt sykehusvalg. Men skal snakke litt med jm om dette til fredag, da hun får papirene mine på hva som gikk galt under hele mitt sykehusopphold og fødsel. Skulle egentlig klage til pasientombudet, men hadde nok å stri med for å si det sånn.Så synd å høre, men du kan jo søke deg til et annet sykehus?
Ved første fødsel var eg 20 år. Eg var på eit lite sjukehus og fikk enkeltrom med dobbeltseng. Alle var kjempebehjelpelige og flotte!Til dere som har født før, hva er dere fornøyd med og hva er dere misfornøyd med gjennom sykehusoppholdet?
Har dere kanskje noen gode råd og komme med? Anbefalinger?
Jeg er førstegangs, og helt blank, så vil gjerne høre deres erfaringer med sykehusoppholdet