Tiden går sent.....

Lykkelig mamma til 2!!!

Forelsket i forumet
Noen andre som er enig? Er 8 uker nå og syns bare disse ukene går sååå tregt nå... vil bare at ukene skal gå fort og at magen skal begynne å voksen ordentlig.. he he... Kan jeg ikke bare "hoppe" frem 6 uker eller noe.. he he... Ingen spesielle sympomer heller bortsett fra litt trett og oppblåst. Syns alle nevner at de har ømme pupper men jeg kjenner ikke noe som helst... he he.. Kan ikke mine små vokse litt også da.. hi hi....
Er vel bare en utålmodig sjel :) Men er glad for at jeg ikke har noe kvalme :)

Er enig i at tiden går treeeeegt.. skulle ønske jeg ihvertfall var der at jeg hadde fått litt mage..
Du er heldig som slipper unna med symptomer, jeg har ikke mange, men blir glad da de begynner å forsvinne!

Var å besøkte en venninne og babyen på 4 dager.. herledussen så nydelig.. tenkte at jeg har jammen lang tid igjen..

Vi får være tålmodige [:)]

skjønner hva du mener, tiden går treeegt. Tror det blir bedre når det er allment kjent om graviditeten:D sprudler nesten over av fortellerlyst:)
Har noen symptomer, ømme/større pupper og oppblåst mage. var kvalm forrige uke men det har heldigvis gått over..

JAAA, synes det går veldig tregt for tiden!! Men samtidig prøver jeg å nyyyte tiden :) Skal jobbe i 5 uker nå og håper kanskje jeg klarer å holde det hemmelig til jeg er lit lengre på vei.. Eller kanskje jeg klarer å holde det hemmelig til jeg skal ut i ubetalt mammapermisjon resten av sommeren etterpå! [;)]

Det går tregt ja, men når man har kommet halvveis går det pluteslig kjempefort helt fram til slutten da går det saaaakte igjen, var iallefall sånn sist, men denne gangen har jeg jo en liten en og ta meg av, har lovt meg selv og virkelig nyte dette svangerskapet siden vi bare har planer om to barn..[:)]

Back
Topp