Nå synes jeg tiden begynner å gå veldig sakte fremover.
Til nå synes jeg tiden har gått fort, eller ihvertfall fortere enn jeg synes tiden fra nå av går fremover.
Jeg tror vi har alt klart til babyen, kommer egentlig ikke på mer, og det er nok litt derfor jeg føler tiden går sakte nå.
Hvordan synes dere tiden fremover går?
Til nå synes jeg tiden har gått fort, eller ihvertfall fortere enn jeg synes tiden fra nå av går fremover.
Jeg tror vi har alt klart til babyen, kommer egentlig ikke på mer, og det er nok litt derfor jeg føler tiden går sakte nå.
Hvordan synes dere tiden fremover går?
Og jeg trur det har med pandemien vi står oppi for min del.Her har det tidvis vært nedstengt. Og vi her hjemme har vært livredd for smitte fra dag én , det samme er familiene våres. Drar ikke på besøk, får ikke besøk, ser ikke søsken, foreldre.. ingen kino/restaurantbesøk/treningsstudio etc.. Vi er på jobb og hjemme
Følte allerede i 2 måned at dette svangerskapet har vart 3 ganger lenger enn de to forrige.. Dagene er så like
Ser ingen venninner.. Osv lista er lang.. Merker det ekstra godt i Gravidjournalen, og i barneboka til minste på 2 år. Har liksom ikke opplevde noe det siste året hehe..

.
Så jeg lurer på hva som skjer fremover nå, ettersom jeg alltid syntes at våren går fort! 
. Har heldigvis ikke store fysiske plager, men begynner å bli rastløs. Og tanken på at jeg skal gå høygravid gjennom det meste av sommeren er ikke særlig oppmuntrende.
har litt på plass ja, men ganske mye som må ordnes, bl.a. har vi egentlig ikke plass til en til her vi bor nå så må finne ut av hvordan vi skal gjøre det. Det jeg stresser mest med er egentlig bare å få oversikt over hva som må gjøres