Tiden går saaakte...

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Til vi skal på ultralyd på tirsdag! Da er jeg 7+4. Håper virkelig vi får se en aktiv liten spire og at den brune utfloden var helt uskyldig! :)

Flere som skal på tidlig som synes tiden går sakte?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har vært på 2 allerede! en bare for å bekreefte tingenes tilstand :P så ble d en en uke etter pga blødinger.. Ikke att blørninger siden, og alt er jo bra, me har likevel bestilt en time den 25.aug! det blir siste før OUL!

Jeg hadde en på onsdag hvor de ikke fant noe annet enn plommesekken og mente jeg var 6 dager kortere på vei. Skal tilbake på fredag for å se om det er noen endringer... Tiden fram til da går litt sakte, men prøver å ikke tenke på det. Skulle det være noe galt så er det ingenting jeg kan gjøre fra eller til. Vi har null kontroll på det som skjer inni der, og skulle det skje noe er det jo fordi utviklingen ikke er slik den skal..

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Du er i det minste heldig som venter på en ultralyd da! Og bare tirsdag? SNART jo! :P

Jeg venter på uke 6 jeg! :P Haha..

Jeg hadde en på onsdag hvor de ikke fant noe annet enn plommesekken og mente jeg var 6 dager kortere på vei. Skal tilbake på fredag for å se om det er noen endringer... Tiden fram til da går litt sakte, men prøver å ikke tenke på det. Skulle det være noe galt så er det ingenting jeg kan gjøre fra eller til. Vi har null kontroll på det som skjer inni der, og skulle det skje noe er det jo fordi utviklingen ikke er slik den skal..

<3 Gutt 04.02.12 <3
Uff, får helt vondt av deg, som går å venter etter den første ul... Dette går bra, du er nok bare kortere på vei :)

TuMmY LoVe

Skal på ul 2.Sept :)
Gleder oss!!
Håper alt er normalt og at vi får se et lite bankende hjerte :D Er rundt 9-10 uker da :)
Om alt er som det skal blir det nok den eneste sjekk før oul :)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Det går veldig sakte....skal på ullevåll på fredag, men føles som en evighet...

Uff, får helt vondt av deg, som går å venter etter den første ul... Dette går bra, du er nok bare kortere på vei :)

TuMmY LoVe

Neijs det går nok bra;) enten eller. Jeg tror kanskje bare jeg var uheldig, var tross alt fastlegen som tok UL og de er jo ikke like flinke som andre som lever av det. Iallfall det jeg prøver å si til med selv. Pluss at på det tidspunktet var bare embryoet ca 1mm stort... Positive tanker positive tanker, prøver i allefall:D

<3 Gutt 04.02.12 <3

Neijs det går nok bra;) enten eller. Jeg tror kanskje bare jeg var uheldig, var tross alt fastlegen som tok UL og de er jo ikke like flinke som andre som lever av det. Iallfall det jeg prøver å si til med selv. Pluss at på det tidspunktet var bare embryoet ca 1mm stort... Positive tanker positive tanker, prøver i allefall:D

<3 Gutt 04.02.12 <3
Så herlig at du har den innstillingen :)

TuMmY LoVe

5uker isdag. Synes tiden sneiler seg avsted. Venter på time til tidelig ultralyd. Håper det ikke tar lang tid før det ligger i postkassa.

Så herlig at du har den innstillingen :)

TuMmY LoVe
Takk for det, er faktisk overrasket over meg selv at jeg tar det så pent... Men spørr meg igjen på fredag om de ikke finner noe da heller;p da er det ikke sikkert innstillingen er like på topp:D

(Da sitter jeg nok på toget til nærmeste private gyn klinikk)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Skal ha tidlig UL på fredag! Er 7+2 da! Håper uken flyr forbi :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp