Tiden går så sakte

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Huff.. Skjønner ikke åssen jeg skal holde ut.. 16 uker i morgen.. Dagene går så sakte.. Gleder meg til desember og jul for da skjer det noe og dagene går fortere:)))

Gleder meg bare så til å få vite kjønn:) så jeg kan gjøre rommet klart:) selvom det ikke skal brukes med engang så vil jeg ha det klart :)

Jeg syns også det går treigt, og gjør som du, gleder meg til det blir jul og nyttår. Jeg syns svangerskapet ikke var så treigt med første på denne tiden.

Gleder meg hvertfall veldig til oul for da kan jeg gjøre klart rom og handle litt :) 3 uker igjen nå, men føles som en evigheeeeet

Syns det får alt for fort. Halveis allerede... :/

Bare vi kommer over nyttår, så tror jeg tiden vil gå litt fortere :)

Jeg synes tiden raser avgårde. Kan ikke tro at vi er i november allerede. Synes ikke det er lenge siden vi kom hjem fra ferien i august, men allikevel har det skjedd mye på den tiden.

Nå har jeg sovet mye så kanskje de føles ut som om tiden går så fort. Men synes generelt at jo eldre jeg blir jo fortere går den...

Syns dagene går sakte når eg driv å teller dei, men ukene går ganske fort :)

Jeg synes tiden raser avgårde. Kan ikke tro at vi er i november allerede. Synes ikke det er lenge siden vi kom hjem fra ferien i august, men allikevel har det skjedd mye på den tiden.

Nå har jeg sovet mye så kanskje de føles ut som om tiden går så fort. Men synes generelt at jo eldre jeg blir jo fortere går den...

Er ikke november heeeelt enda :-P hihi. Men er jo snart ja :-)

Back
Topp