Tiden går så saaakte

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Flere som syns tiden går fryktelig sakte?

Føler den snegler seg av gårde. På lørdag er jeg like langt som jeg kom sist(26+4) før ungene kom i all hui og hast. Vet ikke om tiden går sakte bare fordi jeg stresser med å komme meg dit, for så å beholde han i magen enda lenger. Eller om det er fordi jeg ble satt tilbake en hel uke på OUL. Sakte går det ihvertfall...

Jeg synes også det går utrolig sakte. Syntes det gikk sakte sist også. Ni måneder er LENGE!! Tror nok jeg føler at det går ekstra sakte nå pga SA i høst også. Begynte liksom å bli i modus for å få nr 2 da, men så ble det jo ikke sånn.

Jeg føler litt på begge! Syns det går sakte fordi jeg nesten ikke klarer å vente med å få henne i armene, men samtidig går det veldig raskt og jeg er redd at alt ikke skal være klart til hun kommer xD

Jeg føler tiden løper fra meg og kjenner at jeg stresser litt med det :O med første følte jeg at jeg gikk gravid i flere år, men nå føler jeg egentlig at jeg er toppen 12uker.. Skremmende at jeg er det dobbelte! :O

Syntes også tiden har gått innmari sakte i det siste! Har kjent spark siden uke 17, så det har ikke skjedd så mye mer spennende de siste 9 ukene (annet enn at magen vokser) :P Kan være det føles som om tiden går så sakte ettersom vi har ønsket barn en stund. Søsteren min ble gravid på første forsøk og følte selv at svangerskapet raste unna

Jeg føler tiden løper fra meg og kjenner at jeg stresser litt med det :O med første følte jeg at jeg gikk gravid i flere år, men nå føler jeg egentlig at jeg er toppen 12uker.. Skremmende at jeg er det dobbelte! :O
Syntes også tiden har gått innmari sakte i det siste! Har kjent spark siden uke 17, så det har ikke skjedd så mye mer spennende de siste 9 ukene (annet enn at magen vokser) :P Kan være det føles som om tiden går så sakte ettersom vi har ønsket barn en stund. Søsteren min ble gravid på første forsøk og følte selv at svangerskapet raste unna
Syns også det gikk fort i begynnelsen, men etter oul har det egentlig bare gått dritsakte. Men jeg går jo hjemme i mammaperm med jenta vår, så dagene er stort sett like. Særlig siden jeg blir så sliten av å gjøre ting, så det blir til at vi for det meste er hjemme. I tillegg har det jo vært ferie nå, og alle har vært ute å reist bortsett fra jeg. Har ikke turt å reise noen sted i tilfelle noe skulle skje igjen, og det er fryktelig kjedelig å sitte hjemme mens alle andre er på ferie!

Syns egentlig at tiden flyr avgårde :-/ Vet ikke helt om jeg liker det samtidig som jeg er begynt å bli litt engstelig for at ting skal skje før termin og det veldig mye før, lyst å bli ferdig helst i går pga formen min er så dårlig som den er og jeg vet at ting blir bedre når de bare kommer ut :-/ Vi har klærne klar men ikke bilseter ikke bil ikke senger ikke vogn engang :-( Er 24 uker på torsdag og svosj så er jeg sikkert 30 uker på vei og veldig nærme målet :-)

Sniker fra okt forumet, termin 29, så er lei alle trådene "snart vår tur" "snart høygravid" osv osv for det gjeller ikke meg! Samt er så lei alle sier dette går fort - NEI DET GJØR IKKE DET!
Lei venting, lei alle er så positive, lei sov mens du kan kommentarene! Vill bare det skal bli slutten av oktober så vi får Møtt jenta vår

Synes det går ekstra sakte nå i ferien! Går fortere når det er vanlige dager og ukene raser avgårde! Begynner å få litt mage nå da (uke 24+), og så begynner han inni der å opptre som en riktig atletisk karatekid. Såpass at kaffekoppen på magen hopper når han står på. Lurer på hvordan det skal bli i siste trimester når det er sånn nå...

Jeg synes også det går utrolig sakte. Syntes det gikk sakte sist også. Ni måneder er LENGE!! Tror nok jeg føler at det går ekstra sakte nå pga SA i høst også. Begynte liksom å bli i modus for å få nr 2 da, men så ble det jo ikke sånn.
Samme her. Testa positivt midt i juli i fjor.. Føles som jeg har vært gravid siden da:-o mista etter 10 uker...

Jeg syntes tiden har gått gnakse fort nå i sommer, men frykter at høsten kan bli ganske lang. Har ikke termin før helt i slutten av november, så jeg tror september, oktober og november kan bli lange. Men, får håpe det går raskere enn jeg tror :)

Har gått sakte i sommer. Håper det går litt fortere nå som jeg skal begynne på jobb igjen :)

Jeg får nesten panikk for jeg føler tiden løper fra meg. For min del kunne vi vært i mai :-p
Men her er det boligkjøp og salg på gang, med overtagelse på termindato, og jeg håper jenta holder seg inne på overtid. Har ting i orden til henne, men føler jeg mangler mye. Har vogn, seng, bilstol, og det essensielle av klær. T.o.m tøybleier begynner å komme på plass. Men jeg er nok ikke mentalt på plass ennå tenker jeg. Og dette er barn nr 2.....

Nei her går det i passe tempo :) Jeg har for mye jeg skal rekke før jeg har tid å føde :p

Føler ikke at tiden går verken fort eller sakte, egentlig :-) Men stresser litt med å få alt klart, selv om det meste er på plass :-P

Samme her. Testa positivt midt i juli i fjor.. Føles som jeg har vært gravid siden da:-o mista etter 10 uker...
Mistet også etter 10, nesten 11 uker, så da har vi jo hatt ganske mange uker på å begynne å venne oss på tanken om graviditet og baby. Kunne ikke bli gravid fort nok. Syntes det tok veldig lang tid, men var på 4. Pp, så er jo veldig heldig mot mange andre. Men har vært mye mer bekymret i dette svangerskapet enn forrige, og det går nok ikke helt over før babyen er her!

Mistet også etter 10, nesten 11 uker, så da har vi jo hatt ganske mange uker på å begynne å venne oss på tanken om graviditet og baby. Kunne ikke bli gravid fort nok. Syntes det tok veldig lang tid, men var på 4. Pp, så er jo veldig heldig mot mange andre. Men har vært mye mer bekymret i dette svangerskapet enn forrige, og det går nok ikke helt over før babyen er her!
Var vel også på omtrent 4. Eller 5. Pp.. Hadde mye blødninger etter jeg mista.. Syns det tok en evighet selv.. Rakk å tenke at det begynte å bli trygt. Selvom jeg mista i uke 12 før gutten vår.
Sliter litt med å forholde meg til at det kommer en baby nå. Tror det er en forsvarsmekanisme etter flere tap:-/
Hadde en blødning og kramper i uke 12 denne gangen også, og gav opp alt håp. Men heldigvis gikk det fint. Har en veldig aktiv baby i magen, men er alikevell veldig mye redd.

Var vel også på omtrent 4. Eller 5. Pp.. Hadde mye blødninger etter jeg mista.. Syns det tok en evighet selv.. Rakk å tenke at det begynte å bli trygt. Selvom jeg mista i uke 12 før gutten vår.
Sliter litt med å forholde meg til at det kommer en baby nå. Tror det er en forsvarsmekanisme etter flere tap:-/
Hadde en blødning og kramper i uke 12 denne gangen også, og gav opp alt håp. Men heldigvis gikk det fint. Har en veldig aktiv baby i magen, men er alikevell veldig mye redd.
Kjipt å høre at du har mistet sent flere ganger. Det er nok en forsvarsmekanisme. Kjenner flere andre også som har mistet og opplever akkurat det samme. Håper at tida på slutten kanskje går litt fortere for oss selv om vi nok bare må leve med ekstra bekymring. Aktiv baby er godt, det har heldigvis jeg også!:)

Back
Topp