Tiden går så saaaaaaaaaakte!

Neste torsdag skal jeg til legen.. Grugleder meg litt jeg! Sikkert rart for mange at jeg gruer meg, men liker ikke så godt legebesøk og har problemer med vekta, dvs å si vekttallet - eller enda verre: veie meg mens noen ser på... Vet jo at legen ikke bryr seg, men jeg gjør... selv om dette er en gledelig grunn å gå til lege for.. Men håper jeg får høre hjertelyden, derfor gleder jeg meg litt likevel. Og er spent. Men klarer ikke la være å grue meg også.... :/ Får bare la være å tenke på det! Går nok bra :)
jeg trengte ikke å veie meg hos legen sist... jeg hadde samme problem... så jeg veide meg hjemme og sa hvor mye jeg hadde gått opp eller ned...

Neste torsdag skal jeg til legen.. Grugleder meg litt jeg! Sikkert rart for mange at jeg gruer meg, men liker ikke så godt legebesøk og har problemer med vekta, dvs å si vekttallet - eller enda verre: veie meg mens noen ser på... Vet jo at legen ikke bryr seg, men jeg gjør... selv om dette er en gledelig grunn å gå til lege for.. Men håper jeg får høre hjertelyden, derfor gleder jeg meg litt likevel. Og er spent. Men klarer ikke la være å grue meg også.... :/ Får bare la være å tenke på det! Går nok bra :)

Kan du ikke veie deg hjemme i forkant da? Så slipper du å gjøre det foran legen :)

Jeg er undervektig og synes heller det ikke er noe særlig å veie meg!! Blir sett på med skeptiske øyne så jeg får lyst å skrike "Neeeeei, jeg har ikke anoreksi" :p Blæ

Kan du ikke veie deg hjemme i forkant da? Så slipper du å gjøre det foran legen :)

Jo.. Det er jo bedre da.. Har egentlig tenkt å spørre om jeg bare kan begynne på 0 og si økning/nedgang, for den må jo følges med på.. Vet ikke om det går da, men håper veldig på det.. Ellers tror jeg jeg vil skrive det på arket selv og håpe vi snakker minst mulig om det :P

Jeg er undervektig og synes heller det ikke er noe særlig å veie meg!! Blir sett på med skeptiske øyne så jeg får lyst å skrike "Neeeeei, jeg har ikke anoreksi" :p Blæ

Ikke noe kjekt med skeptiske blikk!! Kan ikke være gøy. Jeg er ikke så tynn, så er ikke det, er bare at jeg ikke liker å snakke om vekten :P Husker det fra så langt tilbake som jeg kan huske (grudde meg verre til helsesøsteren kom på skolen i 1.klasse, og jeg var helt normal), så vet ikke hvilket psykisk tilfelle jeg er ift vekt :P

jeg trengte ikke å veie meg hos legen sist... jeg hadde samme problem... så jeg veide meg hjemme og sa hvor mye jeg hadde gått opp eller ned...

Årh, supert!! Sa du bare fra at du hadde problemer med å snakke om det, eller noe da? Håper min er like medgjørlig ;)

Årh, supert!! Sa du bare fra at du hadde problemer med å snakke om det, eller noe da? Håper min er like medgjørlig ;)
Jeg sa bare at jeg ikke hadde lagt på meg noe når han ville veie meg(jeg hadde ikke det heller) også tok jeg en kvit en om at siden jeg går til jm også og at alle vekter viser forskjellig så hadde jeg blitt enig med henne om å veie meg hjemme;) han var fornøyd med det;)

Tiden går veeeeeeldig sakte, ja :(
Hadde jeg nå bare vært i form og vært i arbeid - da hadde tiden sikkert sust avårde. Å være kvalm, trøtt og hjelpesløs hjemme i permisjon med en aktiv spirevipp er ikke noe drømmescenario akkurat nå. Dagene snegler seg avgårde.
Skal til første legetime på mandag og håper jeg vil få noe kvalmestillende til hjelpe meg med. Da skal det bli litt lettere, håper jeg :)

jeg prøver for harde livet å forstå hvorfor det er så himla lenge til 15. mars når jeg har første kontroll, mens bryllupet som holdes i august er rett rundt hjørnet. Det gir jo ingen mening!

Jeg ble satt tilbake 1 uke når jeg var til legen. Så det er jo ikke så ille. Men ser virkelig frm til uke 12. :-)

Du kan jo la være med å veie deg foran legen. Det går helt fint det. Bare å notere seg vekta hjemme :) Synes du skal begynne å glede deg. Klem

Tiden har gått veldig sakte, men begynner og komme seg nå! Gleder meg veldig til jeg tipper over 12 uker, noe som ikke er så veeeeldig lenge til :)

tikk takk tikk takk... vil bare komme over de 12 ukene, men tida står jo nesten stille :P

idag er jeg 6+6! i morgen går jeg inn i uke7 for andre gang!!! Tenk det! ;) måtte tirsdag komme FORT!

idag er jeg 6+6! i morgen går jeg inn i uke7 for andre gang!!! Tenk det! ;) måtte tirsdag komme FORT!
Bra å bli ferdig med uke 6 for andre gang da ;) Ja, måtte tiden gå fort frem til neste fredag også for da har jeg første legekontroll :)

Bra å bli ferdig med uke 6 for andre gang da ;) Ja, måtte tiden gå fort frem til neste fredag også for da har jeg første legekontroll :)
ja ikke sant! tenk å komme seg gjennom den grusomme uke 6 uten blødninger, for andre gang, i samme svangerskap! hehe:)

Back
Topp