Tiden går så saaaaaaaaaakte!

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Merker det at å bli satt tilbake to uker tar på ja! Kan uke 12 hver så snill komme??!?
6+4 idag!

Jeg ble selv satt tilbake forrige svangerskap på oul, da med to uker. Det er så kjipt! Men vi forventet det, denne gangen er det 9 dager jeg er satt tilbake. Igjen forventet, siden jeg har uregelmessig syklus. Noen ganger blir det bare sånn. Men det er jo så kjipt når det skjer, ventetiden er jo lang nok som den er :)

Hehe ja er enig med deg, tiden går sååå sakte :( Regner med å bli satt tilbake ca en uke, så er veldig spent :D

Jeg ble satt tilbake 1 uke, så det må være enda kjipere å bli satt tilbake 2 uker... Og, ja tiden går seeeeeeeeint ;)

Som regel så er jeg nesten litt små redd fordi tiden bare flyr fra meg!
Men må innrømme at akkurat nå om dagen så virker ukene litt lange ;)

Jeg trodde jeg var 2 mnd på vei, men der tok jeg grundig feil - tilbake ca. 4 uker!
Den var dødskjip, jeg som gikk rundt å var så happy.
Trodde jeg hadde sluppet unna den værste kvalmen....

Men plutselig så er uke 12 her.
Da begynner ukene å fly og vi sitter her igjen å undrer oss om hvor tiden har blitt av;)

Heldigvis en fin tid i vente vår, sol og sommer :)

Husker de første 12 ukene var laaaaaange sist også, de er nok ekstra lange denne gangen pga flytting av terning og all spenningen rundt blodprøver osv.... Nå er i allefall dagens blodprøve tatt! Så håper jeg på god økning!

Sååååå enig!!! Jeg har kommet inn i uke 9 nå, hade jeg ikke blitt satt tilbake hadde jeg vært i uke 12. Går alt for seint :P

Syns også tiden går sakte! Har ikke første legetime før i uke 12 jeg - kunne tenkt meg time tidligere bare for å fått alt bekreftet!

Det er så utrolig kjedelig å gå sånn å vente! hadde jeg ikke blitt satt tilbake så hadde jeg vært i uke 8 nå! snart 9 uker! Også er jeg bare 6!blæh. jaja, jeg blør ikke, jeg får flott oppfølging så jeg skulle ikke klage;) Gleder meg til uke 12 og det ikke er noen hemmelighet lengre:)

Off, ja, det må være kjipt å bli satt tilbake!! Fordelen med å ikke å ha vært på ul ennå :P Nå er jeg snart ferdig med 10 uker, bare to igjen, så kan vi fortelle om vi vil, i alle fall satser jeg på at formen blir bedre!!

Jeg har blitt satt fram 5 dager begge gangene før ved oul da, så har ikke fått kjent på det å måtte gå "samme uka om igjen".. Men har til gjengjeld gått over 13 og 11 dager, er minst like kjipt det...

Gleder meg veldig til uke 12 altså, kunne roe meg litt mer ned og fortelle det på jobben :)
Samme her! Jeg må nok si i fra før uke 12 på jobb om alt er vel.. for jeg har sendt inn permisjonsøknad i forbindelse med skole til høsten, nå må jo den endres... også blir jeg helt borte etter oktober istede for bare delvis... de holder på å ansette nye folk nå... derfor føler jeg det er rett å gi beskjed...

Samme her! Jeg må nok si i fra før uke 12 på jobb om alt er vel.. for jeg har sendt inn permisjonsøknad i forbindelse med skole til høsten, nå må jo den endres... også blir jeg helt borte etter oktober istede for bare delvis... de holder på å ansette nye folk nå... derfor føler jeg det er rett å gi beskjed...

Jeg har fortalt det til kollegaen min (vi er to lærere på 2.trinn), hun stoler jeg 100% på! Hun kunne vært moren min og passer godt på meg hver dag. Hun måtte bare få greie på det, så jeg kan gå på do og sånn i undervisningen :)
Ja, jeg måtte også si ifra litt tidligere forrige gang, da jeg visste at det ville hjelpe ledelsen med å finne egnet vikar! :)

Jeg synes også tiden går fryktelig seint! Er 7 + 4 nå, og det hadde vært så fint å kunne fortelle det! Er så mange ting jeg bare må slite meg gjennom uten forståelse når ingen vet det!!! Synes tiden gikk utrolig sakte til uke 12 sist også. Begynte egentlig ikke å rase avgårde før jeg nådde uke 20 synes jeg... Men da var det mye mer koselig også, for da visste de fleste det, og det var begynt å vise på magen :)

Ja tiden snegler seg avgårde gitt :p Men nærmer seg jo mange nå :-) 2 uker igjen her til det magiske tallet :D skal til jordmor neste fredag, føles som en evighet til:p trenger så sårt en bekreftelse på nurket, høre hjertet galoppere. .*sukk* <3

Forrige gang ble jeg satt tilbake 10 dager så er spent på hvordan det blir denne gangen :) Veldig enig i at tiden går saaaaakteee... Merker formen begynner å bli dårligere og, skikkelig kvalm og uggen..

Er veldig spent på om jeg blir satt tilbake på fredag :p har blitt satt tilbake en 4-5 dager på oul tidligere, så det er jo ikke det verste, men håper ikke jeg blir det :) ellers syns jeg tiden går litt fortere nå, men det er kanskje pga hektiske dager :p

Neste torsdag skal jeg til legen.. Grugleder meg litt jeg! Sikkert rart for mange at jeg gruer meg, men liker ikke så godt legebesøk og har problemer med vekta, dvs å si vekttallet - eller enda verre: veie meg mens noen ser på... Vet jo at legen ikke bryr seg, men jeg gjør... selv om dette er en gledelig grunn å gå til lege for.. Men håper jeg får høre hjertelyden, derfor gleder jeg meg litt likevel. Og er spent. Men klarer ikke la være å grue meg også.... :/ Får bare la være å tenke på det! Går nok bra :)

Back
Topp