Tiden går såååå seeeeint...

Ja de første 12 ukene går kjedene sakte.. men så går tiden kjempe fort errt bikket 12 uker ;)

Føler så med deg-- Denne uke 4 har godt så ektremt seint.. :eek:

Synes det samme... Går såååå sent... Gleder meg til jeg kan dele nyheten med alle. 5 uker igjen til det...

Første svangerskapet gikk fort! Hele! Virker som det gjør det nå også :o Tiden går i fra meg!

Det føles fryktelig treigt når man sitter og tenker på det. Så har det gått noen uker og man tenker at det går fryktelig treigt før man innser at det var 5 uker siden sist du tenkte det og dagene bare har flytt forbi!

Synes det går treigt, men er nok fordi jeg er så mye dårlig! Er så sinnsykt lei av å være kvalm!!

Det går veeeldig sakte ja :P

Tiden går veldig veldig sakte her og, hvertfall frem mot tidlig ul. Er livredd for å miste, hadde en sa i oktober i fjor. Dette barnet ble unnfanget i PP 26, så det må bare gå bra nå, orker ikke mer prøving. Sjekker for blod hver eneste gang jeg går på do. Kjenner dagene blir så lange.

Hvis det er noen trøst, så synes jeg det går fortere etter at jeg bikket 8 uker. :P

Synes egentlig tiden går ganske fort jeg, men det kan være fordi det er så mye som skjer for tiden :P

Går i sirrup!! Åpner gravid appen flere gang for dag i håp om at det skal ha gått noen uker til hehe :) gleder meg sånn til å fortelle alle etter uke 12, så håper det går fortere når det er gjort..

Syns tiden har gått veldig fort jeg. Syns ikke det var så veldig lenge siden jeg var 3+2 med positiv test. Nå er jeg 9+2

Back
Topp