Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rart å tenke på at imorgen så er jenta mi hele 2 mnd! tiden går sinnsykt fort, føles som igår at jeg satt å ventet på å få møte henne <3
Ja tiden fyker! Så fin hun er! Den kjolen har jeg og gått å sett på.Rart å tenke på at imorgen så er jenta mi hele 2 mnd! tiden går sinnsykt fort, føles som igår at jeg satt å ventet på å få møte henne <3
Ja er helt sinnsyk den tiden!Så nydelig jente! Tiden går for fort synes jeg, mini her er 11 uker i morgen
Er helt enig med deg! Syntes de første to ukene var tøffe jeg også. Men nå syntes jeg alt er flott og fint hun har begynt å smile masse, og er mere våken enn hun soverDet går fort ja. Om en uke er min en måned gammel, og jeg var vel blant de siste som fødte i februar - gruppen.
Men jeg er glad for at han ikke er helt nyfødt enda. De to første ukene var fryktelig tøffe, og jeg må ærlig innrømme at jeg ser fram til han er tre mnd da det etter min erfaring blir lettere da. Men jeg prøver å nyte den lille bylten så godt jeg kan. Er tross alt siste gang jeg har en så liten baby.