Tiden går :D

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Er allerede 6 uker på vei!
Får litt panikk i støytene nå, vi har en 2åring som tester grenser nå om dagen, og med mine hormoner og mannen på jobb hele dagen så tenker jeg mye på hvordan dette her skal gå :p

Og det verste av alt er ar han er veldig på meg nå om dagen, han er dn engel med pappaen og i bhg, og en skikkelig pøbel med meg :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvor langt er dere på vei? :)

5+6

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er 7+1 og har to gutter fra før på 2 1/2 og 6 1/2 år. Kvalmen står på døgnet rundt og det er ikke lett med to barn alene.. :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

7+4 her og har du jenter fra Før. 2,5 og 4 år som IKKE er i barnehage så her blir grensene testet. Uff. Stått på venteliste i barnehagen i ett år nå og fremdeles ikke fått No. Lurer på hvordan det blir når babyn kommer.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

4+6 her :) Vi har første feriedag av tre uker:) Akkurat nå sitter jentene og koser seg med nobbyperler mens jeg ser 1001 plukk opp:p:D

Jeg føler med dere! Jeg gruer meg til kvalmen tar til og slår meg helt ut også. Mannen min skal reise på en konferanse i utlandet i to uker akkurat når barnehagen er stengt i sommer, og det er akkurat når kvalmen har vært på det verste i begge tidligere svangerskap. Svigers skal prøve å hjelpe, men det kommer til å bli veldig hardt uansett.

Jeg har rett og slett bedt legen om kvalmedempende tabletter så jeg har noe i nødsfall om jeg er veldig dårlig og alene med barna.

Er allerede 6 uker på vei!
Får litt panikk i støytene nå, vi har en 2åring som tester grenser nå om dagen, og med mine hormoner og mannen på jobb hele dagen så tenker jeg mye på hvordan dette her skal gå :p

Og det verste av alt er ar han er veldig på meg nå om dagen, han er dn engel med pappaen og i bhg, og en skikkelig pøbel med meg :/

det høres kjent ut! pøbelen her er 20mnd, og tester mer grenser enn jeg visste vi hadde! :p men så kommer smilet og det uskyldige blikket, så da smelter mammaen likevel ;)

Back
Topp