tiden fremover blir tung....

Gravidmamma2014

Elsker forumet
Mandag flytter jeg på hotell i Tromsø i påvente av fødselen... Da er jeg 36 uker på vei - så kan bli lange uker fremover uten jentene mine og mannen :(
Ser jo og at jeg mest sannsynlig blir å føde alene, med mindre jeg går helt til de tenker å sette meg i gang før termin men etter uke 38...

Var på kontroll i Tromsø på torsdag - og fikk beskjed om at jeg kunne få reise hjem i helgen men skal tilbake på mandag for å vente... De ville ikke la det drøye lengre siden jeg har født i uke 35 og 38 tidligere - og har gått med regelmessige kynnere siden natt til mandag... Og for mye fostervann øker risikoen for at vannet går tidligere og tidlig fødsel...

Gruer meg i tillegg til selve flyreisen - for fløy onsdag og torsdag og det ga smertefulle kynnere... Men legen ved UNN mente det ikle var noe å bekymre seg for, så da gjør jeg ikke det og bare reiser som jeg har fått beskjed om...

Skjønner at det nok er tungt å måtte være der helt alene. Kjenner du ingen i Tromsø? Heldigvis har man jo telefon og nett, så du kan jo prate med dem selv om det ikke blir helt det samme da. Det går helt sikkert bra, skal krysse fingrene for deg :) Og tenk på den fine premien du har i vente <3

Forstår godt om du gruer deg til uker alene.. Mannen min har vært borte i helgen uten dekning på mobilen, og jeg syntes det var ille:oops: Heldigvis er det ikke mange uker igjen til du sitter med en nydelig baby i armene:) Tenker på deg. Det kommer nok til å gå bra skal du se:) Lykke til!

Back
Topp