Tiden flyyyyr! ett år ALLEREDE?!?

mathild

Mamma til verdens beste gull<3
Ja, "babyen" min ble ett år denne helgen! fredag for å være nøyaktig. Sku vel hengt meg på februarforumet, men hadde jo termin i mars og her skjer det hvertfall litt mer så da har jeg bare blitt hengende her:) :p Anyways.. Gud kor tiden flyr! ser jo på lille vennen vår at tiden har gått, men synes kun det var for få uker siden at hun kom med oss hjem for første gang og jeg satt med puppen ute annenhver time;P no går hun rundt her og klatrer på alt hun kommer over.:D
 
Kjekt at du vil være med oss! Jeg føler du tilhører dette forumet mest :p

Ja, det er helt utrolig å tenke på! Her er jeg og søsteren min igang med å planlegge snuppas første bursdag, og før man vet ordet av det så må jeg kjøpe skolesekk til den første skoledagen :O Tiden flyr, ja! Jeg tenker en del på det å ha en nyfødt igjen, og jeg savner det nok litt. Jeg sa til henne senest idag etter kveldsbadet at hun måtte for alltid holde seg sånn som hun er nå, og ikke bli større <3
 
Kjempekoslig at du vil være her da :)

Tiden går sinnsykt fort! Jenta mi har ikke helt rukket å bli 11 måneder enda, men gud så mye hun har utviklet seg til nå! Klatrer opp i stoler, går rundt bord og når vi holder henne, også skjønner hun jo så mye mer! Artig å følge med utviklingen :) er selv egentlig ganske lei meg for at nyfødtperioden aldri ble helt slik jeg hadde tenkt meg, mest på grunn av at amminga gikk rett vest, og når jeg ser småbabyer nå får jeg nesten lyst på en selv igjen, i håp om en bedre spedbarnstid, "savner" liksom det jeg aldri fikk :p

Har dere hatt bursdagsfeiring eller? :) hvordan gjorde dere det? :)
 
Back
Topp