Tiden flyyyyr.... *bilder*

TePa

Elsker forumet
Nå er det bare litt over to uker til vi skal dra oppover og besøke familien min har ikke vært hjemme siden juli, så nå kjenner jeg det skal bli godt med en uke ferie og få tatt turen oppover og hilse på alle sammen. Så blir det jo så koselig for de å få sett gutta mine igjen også [:D]

Så kommer jo alt av venner og familie ellers også når vi er der så det skal bli så kooooos! Så nå er det bare å hive seg rundt å få gjort ferdig alt som må være klart for turen og den store dagen vår, gleeeeeder meg [:D] [:D] [:D]

(måtte bare få det ut innså nå plutselig etter at jeg bladde om på kalenderen at det er snart [8D])



Minstemann sist vi var der oppe.



Begge to



storebror



minstemann nå



storebror nå

Har vist forandret seg litt begge på to på disse mnd [:D]
 
De er blitt myyye større! ser det godt på fjesene deres!![:D]
Kjempefine gutter!!!

Sånn gyngehest har Anna også. Mamma fant den i et gammelt hus på Island som skulle rives og tok den med seg hjem og vaska den!![8D][;)]
 
ORIGINAL: sånja

De er blitt myyye større! ser det godt på fjesene deres!![:D]
Kjempefine gutter!!!

Sånn gyngehest har Anna også. Mamma fant den i et gammelt hus på Island som skulle rives og tok den med seg hjem og vaska den!![8D][;)]


Det bildet er tatt hos søsteren min, så har nok ikke gyngehest her i huset. Med to tette gutter er jeg redd for at det kunne ha manglet noen tær og fingre etterhvert da ja [8D]
 
ORIGINAL: TePa

ORIGINAL: sånja

De er blitt myyye større! ser det godt på fjesene deres!![:D]
Kjempefine gutter!!!

Sånn gyngehest har Anna også. Mamma fant den i et gammelt hus på Island som skulle rives og tok den med seg hjem og vaska den!![8D][;)]


Det bildet er tatt hos søsteren min, så har nok ikke gyngehest her i huset. Med to tette gutter er jeg redd for at det kunne ha manglet noen tær og fingre etterhvert da ja [8D]


Haha!! Ja, det er fare for det!![8D] Vi får sette opp en gyngesone etterhvert når minien begynner å flytte rundt på seg, evt. bare fjerne den!![;)]
 
ser godt at de har blitt større ja. kjempe søte gutter har du..

skjønner godt at det blit godt å komme seg ¨hjem¨ en liten tur da, alltid deilig å se venner og familie igjen, når det er en stund siden. [:)]
 
Så store dei er blitt!! Eit par skikkelige sjarmtroll har du[;)] Gleder meg til å sjå dei igjen[:D]

Og eg gleder meg så sinnsykt til å treffe deg,feire deg og T,drikke,danse og ja... berre storkose oss[:D][:D][:D][:D]

 
Like sjamerende som alltid de gutta dine[:D]
 
ORIGINAL: *Emma08*

ser godt at de har blitt større ja. kjempe søte gutter har du..

skjønner godt at det blit godt å komme seg ¨hjem¨ en liten tur da, alltid deilig å se venner og familie igjen, når det er en stund siden. [:)]


må være HIMMEL å komme hjem igjen da[:)] skjønner godt at du gleder deg!
 
ORIGINAL: *Jannicke*

Så store dei er blitt!! Eit par skikkelige sjarmtroll har du[;)] Gleder meg til å sjå dei igjen[:D]

Og eg gleder meg så sinnsykt til å treffe deg,feire deg og T,drikke,danse og ja... berre storkose oss[:D][:D][:D][:D]





Det skal bli så bra atte [:D]
 
ORIGINAL: Anis

Like sjamerende som alltid de gutta dine[:D]


Nåw takk. Er ikke helt borte hun lille jenten din heller [;)]
 
så søte gutter!! [:)]
 
Back
Topp