tiden flyr

Hedwig

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
I dag la jeg merke til en ting: forumet til oktober 2015 er oppe og går!! :eek:

Er dere klar over hvor langt vi har kommet??

Husker selv hvor nervøs jeg var for de første 12 ukene, og hvor mye jeg gledet meg til OUL.... De som skal ha barn til høsten har mye å glede seg til, men jammen er jeg glad jeg er ferdig med den biten!

Tenk at vi er kommet så langt!!!:hello2

Syns det er litt rart hvor fort tiden har gått, men det betyr bare en ting: SNART får vi treffe de små miraklene våre!!:Heartbigred

Jeg er ofte inne og kikker, bare for å bli påminnet hvor kort tid det egentlig er igjen. Føler tiden gikk veldig sakte, men sett tilbake så syns jeg det har gått fort. Har ikke hatt så mye plager i svangerskapet, men jeg kjenner det skal bli godt å bli ferdig :)

Det er jo helt vilt! Tiden har virkelig flydd! Pappa sa plutselig til meg sist uke, tenk nå er 9 mnd blitt til 9 uker!! Da føltes det veldig nært plutselig..

Syntes det går treeegt føler jeg har vert gravid i to år :p

Jeg ser den ;)

Jeg er litt amibivalent i forhold til tidperspektivet:

På den ene siden føler jeg at tiden nesten står stille, og at alt står på stedet hvil (selv om vekten viser noe heeeelt annet)..:D

På den andre siden er det bare 9 uker igjen før jeg skal ut i permisjon, og begynner å få det ganske travel med å få gjort klar barnerommet osv..

Synes det har gått kjempe raskt! Og er jo snart ferdig!

Back
Topp