Tiden flyr!

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Tenk så langt som vi er kommet. ❤ Sitter her å ser litt på 2015 forumene. Jammen har det blitt liv der også. Syns ikke det er lenge siden jeg begynte å være her inne.
Først som prøver.
Nå er jeg i uke 31! :D
Tiden flyr vist.
Nå er det plutselig ikke så lenge til.
Var på en liten shoppingrunde i dag og handla inn noe småtteri som jeg hadde på lista.
Litt mere klær, lammeskinn, teppe, håndklær, kluter, stelleprodukter og bleier.
Har en god del i fra før, siden dette er nr.3.
Nå er snart alt på plass! :D
Henta også ei gratispakke i fra apoteket. (Vitus). Var en del nyttig oppi der. ;)
Gleder meg noe så innmari til veslejenta kommer.
Har ventet på å få baby nå i to år, så dette er stas!! ❤
Vi er utrolig heldige. Snart har vi babyene her hos oss!! ❤❤

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Uker 31 her og, gleder meg så utroliig mye :D har ikke fått ordnet noen ting jeg, siden jeg har ligget på sykehuset de siste 7 ukene, men har bilsete og vogn og litt klær fra tidligere. Så regner med vi klarer oss. Får sende pappaen ut å kjøpe seng ;)
Blir koselig å se babyen <3

Uker 31 her og, gleder meg så utroliig mye :D har ikke fått ordnet noen ting jeg, siden jeg har ligget på sykehuset de siste 7 ukene, men har bilsete og vogn og litt klær fra tidligere. Så regner med vi klarer oss. Får sende pappaen ut å kjøpe seng ;)
Blir koselig å se babyen <3
Kjedelig å bli liggende på sykehus så lenge. Men da er du i trygge hender. Var på sykehuset på forhånd med mine to, noen dager før fødsel og det var laaange dager. Så tenker på deg. Du er utrolig tålmodig!
Spennende tid i møte ❤

Her synes jeg det er litt begge deler... Synes egentlig det går saaaaaaaaakte og at det er forferdelig lenge igjen!!! Bare 28+5 jeg da... Men på den andre siden har vi fremdeles snekkere et par uker til (skulle vært ferdig for over en mnd siden) og får ikke begynt å se over tøy og utstyr og ordne i stand før de er ferdige - og siden jeg har skranglete bekken og ikke duger til å lempe esker og min kjære blir borte på jobb i 5 uker nå, tipper jeg det blir travelt mot slutten..... :p

Det går veldig fort, samtidig som jeg føler at jeg skal gå gravid "resten av livet". Føler det skal bli uvant å ikke gå gravid. Plutselig er babyen ute! Utrolig spennende tid:Heartpink Helt ufattelig egentlig:)

Det går veldig fort, samtidig som jeg føler at jeg skal gå gravid "resten av livet". Føler det skal bli uvant å ikke gå gravid. Plutselig er babyen ute! Utrolig spennende tid:Heartpink Helt ufattelig egentlig:)
Sånn hadde jeg det i mitt første svangerskap også.. Følte at jeg skulle være gravid resten av livet og syns babymagen aldri ble stor nok til å ta bilder av.. så endte med at vi tok bilder når jeg var på sykehuset :p da var det liksom siste mulighet...

Sånn hadde jeg det i mitt første svangerskap også.. Følte at jeg skulle være gravid resten av livet og syns babymagen aldri ble stor nok til å ta bilder av.. så endte med at vi tok bilder når jeg var på sykehuset :p da var det liksom siste mulighet...
Hehe:) Føler det er blitt så vanlig med den magen og de koselige bevegelsene:):)

Blir uvant uten mage.
Dette er siste svangerskap, så jeg prøver å nyte tiden. Det går fort, men samtidig så går tiden litt sakte... :P
Men har så masse jeg skulle ha gjort babyen kommer. Håper jeg rekker alt ??!!!!

Blir uvant uten mage.
Dette er siste svangerskap, så jeg prøver å nyte tiden. Det går fort, men samtidig så går tiden litt sakte... :p
Men har så masse jeg skulle ha gjort babyen kommer. Håper jeg rekker alt ??!!!!

Det føles veldig rart når magen er borte, for meg er det i hvertfall en veldig naturlig følelse og kjenne beveglser osv. Og sist når jeg fikk baby følte jeg meg som et sånt tomt skall etterpå, kjemperar følelse. ;)

veldig koselig å kjenne på magen og bevegelsene der inne. Men har ikke vent meg til å ha mage når jeg ser i speilet, eller tror jeg kommer meg mellom en stol og en vegg fks og det ikke går. Gleder meg masse til å møte lillejenta vår :Heartbigred

Jeg har hele tiden følt at jeg har masse tid. Nå kjenner jeg at det begynner å nærme seg sakte men sikkert. Har drøyt 7 uker til termin og har ikke gjort klart noe som helst. Nå har hele familien sommerferie og da bruker jeg heller ikke tid på forberedelser. Tenker jeg venter med alt til jeg går ut i permisjon. Da skal stellebord monteres på badet, senga skal skrues opp og settes ved siden av senga mi, klær skal vaskes og legges på plass, vogn og bilstol skal klargjøres og jeg skal shoppe litt klær og stæsj til fødebagen.

Tiden går dessverre kjempefort! Vi var egentlig ferdige med babyer i januar i fjor, men her venter vi spent igjen og jeg må innrømme at jeg nyter bevegelsene i magen og spenningen med å vente på baby igjen. Selv om det er 5.gangen for oss og vi føler oss både avslappet og erfaren, så er det veldig spennende :Heartblue

Back
Topp