tiden flyr

nordlands pia

Glad i forumet
nå er det ikke lenge til noen juni bebiser begynner å sprette ut. tenk så fort tiden har gått til nå. det er bare litt over 8 uker for min del.. å må si jeg er litt panisk nå for at det begynner å bli snart. gleder meg men er redd jeg ikke skal ha allt klart til hun kommer.

Jeg syns også at tiden går sakte[&o] Men jeg har jo også litt lenger tid igjen enn dere da, så jeg krysser fingrene for at det kommer til å gå fort etter 30 uker eller no'...

Føler egentlig at tiden kunne gått en smule fortere noen ganger, men så syns jeg det er deilig at det litt igjen å da. Tross alle plagene, så nyter jeg det å gå gravid [:)]  Helt hærlig å vite at det lever et lite menneske inne i kroppen min. Tror jeg kommer til å savne det å legge meg på kvelden å kjenne sparkene i magen - selv om det til tider er vondt. Men, så er det jo mye bedre å kunne holde nurket og kose med den når man vil å da [:)]

Gikk plutselig opp for meg her forleden at det snart bare var 6 uker igjen, tiden har bare sust forbi og jeg føler meg overhode ikke klar. Men jeg gleder meg også, og samboer gleder seg masse til sønnen kommer.
Så det bli spennende[:)]

Åhh ja syns dagene går altfor fort!!! Er ikke klart for en ny baby til her i huset enda iallefall!! [&:]

Også lurer jeg noen ganger på hvordan jeg skal klare å ha to så tette barn, for jeg føler jeg har nok med Linnea innimellom.. Hjelp!! [&o] Neida, det skal vl gå bra det... [:)]

Åhh ja syns dagene går altfor fort!!! Er ikke klart for en ny baby til her i huset enda iallefall!!

Også lurer jeg noen ganger på hvordan jeg skal klare å ha to så tette barn, for jeg føler jeg har nok med Linnea innimellom.. Hjelp!! Neida, det skal vl gå bra det...

For min del synes jeg det er ypperlig å få barna med noen års mellomrom. Jeg har en på 7 år. sambo har ei på 14 år og en gutt på 22 år. hehe godt spredt og god tid til alle............

Men de blir aldri lekekompiser da som er en fordel når de er tette..........

Fordeler og ulemper med alt men jeg ser mest pluss i min situasjon[:D]

Lykke til Fruluna, dette fikser du[;)]

ORIGINAL: Nikki!

hehe....tar det ganske med ro jeg!
men syns tiden snegler jeg da,hehe

sign. går aaalt for tregt...[:)]

Back
Topp