En-to-tre-snartfire
Forelsket i forumet
Er 16 uker idag :):):):) Tenk at det allerede har gått 4 måneder.
Det går ganske fort egentlig:) Bare 5 måneder igjen.
Det går ganske fort egentlig:) Bare 5 måneder igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kristine79
....men en mnd er jo ikke 4 uker [:)]
Jaja - bare jeg som er litt pertentlig [:D]
ORIGINAL: bellybutton
I snitt er den jo det da.