Tiden flyr!

Nja, 16 uker er ikke 4 mnd [:)]

1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager
2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager
3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager
4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager
5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager
6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager
7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager
8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager
9 fullgåtte måneder: 40 uker

Tror denne stemmer bra [:D]
 
Synes sånne oversikter er interessante jeg da [;)]
Ikke meningen å fornærme deg.
 
er myyye greiere å tenke at 16 uker er 4 mnd, 20 uker er 5 mnd....jeg tenker som deg Boerboel. [:D]
 
Hvis man regner det på den måten blir det det 6 mnd igjen, og 10mnd tilsammen. Hehe[;)]
 
Jeg gidder ikke å bry meg om de oversiktene.. de forvirrer meg [8D]
Føler min egen jeg .. 4=1 mnd 8=2 mnd osv ..
 
....men en mnd er jo ikke 4 uker [:)]

Jaja - bare jeg som er litt pertentlig [:D]
 
ORIGINAL: Kristine79

....men en mnd er jo ikke 4 uker [:)]

Jaja - bare jeg som er litt pertentlig [:D]

 
Er helt enig med deg[:D] 
 
I snitt er den jo det da.
 
ORIGINAL: bellybutton

I snitt er den jo det da.


I snitt er en mnd 4 uker?

Det stemmer jo ikke. En mnd er jo enten 30 eller 31 dager. (unntatt februar da)
 
Ja, riktig.
men tenker sv.s i mnd og ikke uker egentlig jeg, så når jeg måtte begynne å tenke uker, var det lettere å tenke 4 uker pr mnd for å komme inn i dette...
og da blei jo sv.sk 10 mnd til slutt å ikke 9.
så er bare å komme inn i den rette regne måten...for meg er det ikke så viktig om jeg er 13+3 eller 14+1, når jeg prater sier jeg 3 eller 4 mnd ;)

så på den tabellen, og den er korrekt regnemåte, men ikke for hodet mitt ;)
kanskje derfor jeg er svimmel i dag fordi jeg har studert den!?
 
ORIGINAL: bellybutton

så på den tabellen, og den er korrekt regnemåte, men ikke for hodet mitt ;)
kanskje derfor jeg er svimmel i dag fordi jeg har studert den!?


hahaha [:D]
 
Gledesdreper Kristine 79[8D][8D]

Jeg tenker som deg Boerboler, men vet at det blir feil for da går man 10 mnd gravid istede...
Men syns det er best psykisk å tenke sånn[:-]
Da går tiden fortere[:)][:)] i begynnelsen sier man ofte hvor mange mnd man er på vei, og på slutten hvor lenge det er igjen[:D] i mitt hode går graviditeten fortere på den måten, så holder meg til 4=1 mnd osv
 
Hehehehe.. Var ikke akkurat dette jeg tenkte da jeg skrev [;)] Artig diskusjon ble det da[8D]

Begynner på nytt jeg. Hurra, jeg er 16 uker idag [;)] 24 uker igjen bare[:)]
 
jeg tenker ikke på den tabellen egentlig...
dette er fordi at den har tatt å delt de 40 ukene opp i 9.. for å få det "nøyaktige resultatet"
når faktiks mnd ikke er nøyaktig lige lange...
 
Back
Topp