Rullepølsa
Forelsket i forumet
...... Og uke 39+5 straks -
Har en liten luring i magen, som har prøvd å lure seg ut fler ganger de siste to-tre ukene, men blitt inne likevel. Og da lege og jordmor var enige om at hodet var festet - Og Ul før der igjen viste hodeleie..
Frem til mandag den 02.11. - Da var hodet plutselig ikke festet likevel, og at det mest sannsynlig hodeleie siden det lå en stor klump godt ned i bekknet..
Yeah, right.. Der had vi tatt feil før - Hvor han lå godt ned i bekkenet med stjærten ned! I perfekt stilling for setefødsel.. Kan du glemme at jeg gjør og har en mor som nekter meg og kommer til å kreve KS om han fortsatt ligger slik.
Og nei, det ender ikke der - Nå har jaggu trollungen snudd seg til tverr! Kjenner han ligger på kryss og tvers, og at blæra er et stykk lettere og ikke så vondt nedi der...
Pluss berømte bekken plager som er så forferdelige slitsomme, og som ikke er holdbare. Sliter med å snu meg i senga om natta, sliter med å bevege meg.. Men holder meg oppe, vasker og står på her hjemme..
Og bærer litt varer og sånt. Attpåtil har korsryggen og rompeballa begynt å låse seg, spesielt i utenkelige tider.... Så jeg blir jo helt tullerusk her jeg sitter... Men er det verdt det - Helt klart ja..
Magen er i veien, dusjen for liten..
Ja, det meste er vel egentlig litt shit om dagen, men vi holder ut..
Bor alene for tiden, langt utpå landet - Uten tilgang til bil - Og det er 7-8 km mellom to "byer". Herlig..
Men plan er klar, og om planen ikke går, har vi en backup plan - Og om den ryker - 113!
Sånn går nu dagan..
Så lenge det er liv i magen er jeg fornøyd- For aktiv, det er han jaggu blitt - Og knuser alt jeg har her..
Kynnere fra en annen dimensjon, man kan se på meg bare så blir magen steinhard.. Føler meg litt som en mann om morningen med morgenbrød..
Haha..
Og litt sånne rare plager i korsryggen.. Nedpress i korsryggen. Riene mine satt seg der med de to første fødte også..
Men rier er det ikke, bare irriterende og ubheagelige.. Men er blitt så vant til det at man nesten føler savn når det ikke kommer tilbake på et døgn.
Fordelen med dette, er at jeg sover stein godt om natta ! Der har jeg vært heldig egentlig hele veien, i unntak av et par perioder - Men sånn opp i opp hatt en fin og jevn døgnrytme og søvnmønster... Selv om toalettet er vel så besøkt om natta, og våkner med leggkramper - Og praktisk talt tryner ut av sengen...
( Jeg tuller ikke med det, det skjedde en gang, midt i en drøm så jeg våkna og hylte mens jeg dro med meg dyna så jeg landa på den ). Og en annen gang, skulle jeg stå opp pga leggkrampene, men endte med å deise rett i klesskapet og soveromsdøra.. Joda, for å ikke glemme alle hormonene som er ute av kontroll.... Fra latter, til gråt - til realt sinne og forbannelse, til å misslike enkelt personer.. Liker ikke å misslike noen, men bare gjør det. Og mat, og snop og cola drikking - Huff, fått det der med julesjokolade om dagen... Heldigvis ikke gått opp mer enn 15 kg på 9 måneder. ( veide 48 før jeg ble gravid, og er 159 høy så har normal bmi egentlig ) og veier litt i overkant av 60 kg nå.. Trollungen har helt perfekt vekst estimering sier de, men vi får nå se når han kommer.. Og på hvilken måte han kommer..
Fortell gjerne noen morsomme følelser som er irriterende, men samtidig noe man ler av..
Vi trenger litt humor i hverdagen, spesielt for oss som nå er i sluttfasen og livet egentlig suger skikkelig forid man er mentalt sliten og fysisk sliten.. 
Har en liten luring i magen, som har prøvd å lure seg ut fler ganger de siste to-tre ukene, men blitt inne likevel. Og da lege og jordmor var enige om at hodet var festet - Og Ul før der igjen viste hodeleie..
Frem til mandag den 02.11. - Da var hodet plutselig ikke festet likevel, og at det mest sannsynlig hodeleie siden det lå en stor klump godt ned i bekknet..
Yeah, right.. Der had vi tatt feil før - Hvor han lå godt ned i bekkenet med stjærten ned! I perfekt stilling for setefødsel.. Kan du glemme at jeg gjør og har en mor som nekter meg og kommer til å kreve KS om han fortsatt ligger slik.
Og nei, det ender ikke der - Nå har jaggu trollungen snudd seg til tverr! Kjenner han ligger på kryss og tvers, og at blæra er et stykk lettere og ikke så vondt nedi der...
Pluss berømte bekken plager som er så forferdelige slitsomme, og som ikke er holdbare. Sliter med å snu meg i senga om natta, sliter med å bevege meg.. Men holder meg oppe, vasker og står på her hjemme..
Og bærer litt varer og sånt. Attpåtil har korsryggen og rompeballa begynt å låse seg, spesielt i utenkelige tider.... Så jeg blir jo helt tullerusk her jeg sitter... Men er det verdt det - Helt klart ja..
Magen er i veien, dusjen for liten..
Men plan er klar, og om planen ikke går, har vi en backup plan - Og om den ryker - 113!
Sånn går nu dagan..
Fordelen med dette, er at jeg sover stein godt om natta ! Der har jeg vært heldig egentlig hele veien, i unntak av et par perioder - Men sånn opp i opp hatt en fin og jevn døgnrytme og søvnmønster... Selv om toalettet er vel så besøkt om natta, og våkner med leggkramper - Og praktisk talt tryner ut av sengen...
Fortell gjerne noen morsomme følelser som er irriterende, men samtidig noe man ler av..