Tiden etter fødsel

Jeg gikk opp 15-16 kg totalt og har nå gått ned ca 9 kg. Fødte for 6 dager siden :-) magen er myk, men nærmer seg "flat". Mindre mage nå enn før graviditeten, men mistenker at det har lagt seg noen ekstra kilo på lår, rompe og armer.. :-p jaja.. Ser ikke så mørkt på det, tror de resterende kiloene vil forsvinne greit når jeg begynner å trille turer :-)

Gikk opp 20 kg i svangerskapet, har gått ned 11kg de to første ukene. Regner med at de siste 9 må jobbes vekk, og det orker jeg ikke helt enda. :P

Venter minimum 6 uker før jeg orker fokus på vekta. ;)

Jeg gikk opp 15-16 kg totalt og har nå gått ned ca 9 kg. Fødte for 6 dager siden :-) magen er myk, men nærmer seg "flat". Mindre mage nå enn før graviditeten, men mistenker at det har lagt seg noen ekstra kilo på lår, rompe og armer.. :-p jaja.. Ser ikke så mørkt på det, tror de resterende kiloene vil forsvinne greit når jeg begynner å trille turer :-)
Ja jeg og kjenner på pysj og sånn at det er hoftene det sitter igjen hos meg ;-)

Her blir det to uker siden fødsel i morgen. Har igjenn 3 (av ca 13) kg ned til før vekt, men skal ned mer enn dit jeg var ;) bekkenet er fortsatt ikke bra, håper det ordner seg etterhvert, har lyst å komme igang igjenn med trening!

Eg la bare på meg 5 kg PGA. Svangerskapsdiabetes og at eg fødde i veke 35. Dagen etter fødselen, hadde eg gått ned 10 kilo. Alle gravidplagene va fordufta då vesla kom ut☺

Uka etter fødsel hadde jeg gått ned 8 kg. En uke til så hadde jeg gått ned tilsammen 11 kg, og der ligger jeg fortsatt. Fødte for 8 uker siden. Har 7 kg til å gå ned men de tror jeg blir vanskelige å gå ned! Bekkenløsning og andre plager forsvant helt etter 4 ukers tid :)

Jeg gikk opp nesten 8 kg før fødsel. Alt dette var borte dagen etter fødsel :happy: Nå er lille 15 dager gammel og jeg har gått ned noen kg ekstra.

Uka etter fødsel hadde jeg gått ned 8 kg. En uke til så hadde jeg gått ned tilsammen 11 kg, og der ligger jeg fortsatt. Fødte for 8 uker siden. Har 7 kg til å gå ned men de tror jeg blir vanskelige å gå ned! Bekkenløsning og andre plager forsvant helt etter 4 ukers tid :)
Det renner sikkert bort med litt trilleturer i sommer :-)

Gikk opp 20kg etter 8-10 dager hadde jeg gått ned 24:) så godt fornøyd. Hadde mye vann og junior veide nesten 4,2.

Jeg gikk ned nesten alt første ukene, ca. 15 kilo. Men veldig mye av dette var vann, slik at det lille som var av babymage har jeg igjen noe av ☺

Til dere som har sydd: jeg ble sydd utvendig og innvendig, det er 4 uker siden fødsel. Stingene har løsnet, men hver gang jeg er på do så kommer det friskt blod fra der jeg har sydd. Er dette noe jeg skal bekymre meg for? Har bestilt 6ukers kontroll, men den er ikke før om 2 uker..

Til dere som har sydd: jeg ble sydd utvendig og innvendig, det er 4 uker siden fødsel. Stingene har løsnet, men hver gang jeg er på do så kommer det friskt blod fra der jeg har sydd. Er dette noe jeg skal bekymre meg for? Har bestilt 6ukers kontroll, men den er ikke før om 2 uker..

Sann var det hos meg også, jeg gjorde ikke noe med det og det gikk fint :)

Det er 5 uker siden fødsel og jeg blør fremdeles hver dag. Veldig lite, men det kommer litt på papiret hver gang. Tror det er veldig normalt, stingene har grodd veldig fint (som jeg kan kjenne hvertfall). Tror ikke det er pga syingen, kun kroppen som trenger god tid til å heles. Ikke så rart etter 9 mnd med babyruging og mange timer med fødsel ;)

Fikk samboer til å sjekke før leggetid igår og da har det begynt å verke :-/ Så har time til lege imorgen for å dobbeltsjekke om det har blitt infeksjon. Blitt vondere å gå og sitte, så får håpe det går over snart :-)

Det er jammen bra menn ikke føder.. de som nesten ikke overlever influensa:D:joyful:

Jeg hadde bekkenlåsning og ble bra så og si m en gang.
Etter to uker gikk jeg ned rundt 10kg og de to neste har jeg gått nes kanskje ett kg

Var hos legen i dag og fikk bekreftet min bekymring.. infeksjon der hvor jeg ble sydd :wideyed: Så 10dagers antibiotikakur gitt!

Tror jeg brukte rundt to uker på å ned. Hadde mye vann i kroppen så jeg gikk ned 12 kg og hadde gått opp 700g i svangerskapet.

Back
Topp