Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter med bekkenet i sengen eg også. Problemer med å komme meg opp og ut.og snu meg. Merker det ellers lite hjemme.men har prøvd meg på en liten trille tur og det gikk ikke så bra.Fødte for rett over 2 uker siden. Bekkenplagene er nesten heilt borte. Kun gått ned ca 7 kg og har 10 i gjen :/ med dei første 2 gjekk eg mindre opp og mer ned så litt skuffa
Heldig med vekten ☺ men kjedelig med bekken plager. Jeg har plagene ennå. Ikke like gale som i svangerskapet men vondt nokSnuppa er 10 dager. Har 1.5kg igjen til startvekt, har mye vann i kroppen ennå. Jeg gikk opp 9kg og ungen veide halvparten av dette så overrasket over at jeg ikke har gått ned mer...
Bekkenet er like ille som før fødsel. Det er lettere å bevege seg så jeg gjør kanskje mer. Men i går hentet jeg med vogn i barnehagen og på kvelden hadde jeg en runde der jeg gav opp å komme meg på badet:-(
Ååå så heldig du er. Missunner deg gikk opp så altfor mye og har halv parten igjen. Får meg ikke opp i gamle buksene ennåFødte for 16 dager siden. Gikk opp ca 10 kg og alle kg pluss to til var borte iløpet av første uka bekkenløsningen var intens under svangerskapet med en konstant smerte, men den var som forduftet da jeg sto opp fra senga første gang etter fødsel... Kjenner det fortsatt litt når jeg har vært mye i aktivitet/gått mye, men har blitt mye mye bedre
Eg ser ut som eg er i 4/5 mnd. Magen er som en deig klump.og er 3 uker siden fødsel..9 dager siden fødsel og gått ned 11 av 12 kg, men har fortsatt endel vann igjen i kroppen. Får fortsatt ikke på gifteringen. Men magen er nesten helt borte allerede!
Ååå så heldig du er. Missunner deg gikk opp så altfor mye og har halv parten igjen. Får meg ikke opp i gamle buksene ennå
Like greit jeg følte meg så tynn og fin men da jeg veide meg første uka, hadde jeg bare gått ned et par kg.. Hadde fått mye vann i kroppen etter fødsel.Imon e det 1 uke siden eg fødde
Og eg har ikkje veid meg enda.
Det gjorde jeg og, etter 5 dage r hadde jeg gått ned 5 kg, ungen veide 4.5! Men nå på dag 10 er 8.5kg borte...Like greit jeg følte meg så tynn og fin men da jeg veide meg første uka, hadde jeg bare gått ned et par kg.. Hadde fått mye vann i kroppen etter fødsel.
Fant denne jeg så man skal vel egentlig gå ned 12kg ganske fort lr? Vis vedlegget 173128
Gleder meg til dagen kommer hvor eg føler meg tynn igjen. Snart tid for trening start nåLike greit jeg følte meg så tynn og fin men da jeg veide meg første uka, hadde jeg bare gått ned et par kg.. Hadde fått mye vann i kroppen etter fødsel.