Tiden etter fødsel

happyness

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Hei.
Fødte for 3 uker siden.
Lurer på hvor lang tid tok det for deg å gå ned kiloene?
Hvor mye gikk du ned første dagene?
Hvis du hadde bekkenløsning,når ble du bedre?

Har ikke veid meg siden fødselen, finner ikke vekta.. :p Men gikk opp 20 kg så regner med at det fortsatt er igjen en del..
Slet med bekkenløsning siste 4 mnd, men nå kjenner jeg det bare hvis jeg har ligget litt feil i senga og hvis jeg tar litt lange skritt :)

Fødte for rett over 2 uker siden. Bekkenplagene er nesten heilt borte. Kun gått ned ca 7 kg og har 10 i gjen :/ med dei første 2 gjekk eg mindre opp og mer ned så litt skuffa :p

9 dager siden fødsel og gått ned 11 av 12 kg, men har fortsatt endel vann igjen i kroppen. Får fortsatt ikke på gifteringen. Men magen er nesten helt borte allerede! :-)

Fødte for 16 dager siden. Gikk opp ca 10 kg og alle kg pluss to til var borte iløpet av første uka :) bekkenløsningen var intens under svangerskapet med en konstant smerte, men den var som forduftet da jeg sto opp fra senga første gang etter fødsel... Kjenner det fortsatt litt når jeg har vært mye i aktivitet/gått mye, men har blitt mye mye bedre :)

Snuppa er 10 dager. Har 1.5kg igjen til startvekt, har mye vann i kroppen ennå. Jeg gikk opp 9kg og ungen veide halvparten av dette så overrasket over at jeg ikke har gått ned mer...

Bekkenet er like ille som før fødsel. Det er lettere å bevege seg så jeg gjør kanskje mer. Men i går hentet jeg med vogn i barnehagen og på kvelden hadde jeg en runde der jeg gav opp å komme meg på badet:-(

Fødte for rett over 2 uker siden. Bekkenplagene er nesten heilt borte. Kun gått ned ca 7 kg og har 10 i gjen :/ med dei første 2 gjekk eg mindre opp og mer ned så litt skuffa :p
Sliter med bekkenet i sengen eg også. Problemer med å komme meg opp og ut.og snu meg. Merker det ellers lite hjemme.men har prøvd meg på en liten trille tur og det gikk ikke så bra.
Gikk opp 18kg og gikk kun ned 6kg. Til nå 10kg men har gode 8 kg igjen.kommer meg ennå ikke opp i gamle buksene. Magen er i veien :P

Snuppa er 10 dager. Har 1.5kg igjen til startvekt, har mye vann i kroppen ennå. Jeg gikk opp 9kg og ungen veide halvparten av dette så overrasket over at jeg ikke har gått ned mer...

Bekkenet er like ille som før fødsel. Det er lettere å bevege seg så jeg gjør kanskje mer. Men i går hentet jeg med vogn i barnehagen og på kvelden hadde jeg en runde der jeg gav opp å komme meg på badet:-(
Heldig med vekten ☺ men kjedelig med bekken plager. Jeg har plagene ennå. Ikke like gale som i svangerskapet men vondt nok :(

Fødte for 16 dager siden. Gikk opp ca 10 kg og alle kg pluss to til var borte iløpet av første uka :) bekkenløsningen var intens under svangerskapet med en konstant smerte, men den var som forduftet da jeg sto opp fra senga første gang etter fødsel... Kjenner det fortsatt litt når jeg har vært mye i aktivitet/gått mye, men har blitt mye mye bedre :)
Ååå så heldig du er. Missunner deg :-) gikk opp så altfor mye og har halv parten igjen. Får meg ikke opp i gamle buksene ennå :(

Ååå så heldig du er. Missunner deg :-) gikk opp så altfor mye og har halv parten igjen. Får meg ikke opp i gamle buksene ennå :(

Jeg er overvektig fra før da så var veldig viktig at jeg ikke la på meg så altfor mye. I tillegg fikk jeg svangerskapsdiabetes så måtte være veldig nøye med maten underveis i svangerskapet :) men veldig glad for at jeg ikke gikk opp mer da :)

Jeg gikk opp 6/7 kilo totalt (gikk ned mye i starten) og er nå 3 kilo under startvekten.
Det er snart 3 uker siden min fødsel også, men bekkenet er ganske bra så lenge jeg begrenser aktivitetsnivået.

1måned siden fødsel og kjenner det fortsatt i bekkenet ved lengre trilleturer. Gikk opp ca 10kg, de forsvant den første uka. Er på startvekta ennå så har ikke gått ned mer enn det jeg gikk opp hvertfall.

2kg fra startvekt. Men hadde nok fra før, røykekilo som kom siste halvåret før graviditeten osv..
Magen er nesten tilbake til sin vanlige fasong! :D Kan bruke noen av mine gamle bukser allerede :)

Back
Topp