Tiden bare forsvinner

Ms. Darwish

Blir kjent med forumet
4 mnd til slutten av april føles som 4 uker. Eneste som står i huet på meg er mat søvn og litt aktivitet....
 
Tida flyr ja :) men vet av erfaring at jeg rekker bli dritt lei og utslitt [emoji14] så bare å nyte de gylne ukene så lenge de varer :)
 
Ja tiden flyr denne gangen! Men det er jeg faktisk veldig glad for og håper at det går like fort fremover. Aldri mer graviditet :p
 
Jeg vet. Jeg skal nok ikke ha flere barn så jeg prøver å nyte tiden...dag for dag...og ikke se så mye frem til fødsel. Den kommer tids nok og da skal jeg aldri mer kjenne spark og romstering i mage. <3
 
Jeg koser meg og nyter babymagen,spark og forventninge. Men kjenner nå at jeg begynner å se at slutten kommer farlig fort. Regnet akkurat på det og fant ut at det kun er 11 uker til jeg går ut i permisjon. Kun 9 uker igjen på jobb... . Hjelp!! Har ikke handlet inn noe enda.. Men gleder meg til å kjøpe en første bodene og strømpebuksene etter jul
 
Jeg vet. Jeg skal nok ikke ha flere barn så jeg prøver å nyte tiden...dag for dag...og ikke se så mye frem til fødsel. Den kommer tids nok og da skal jeg aldri mer kjenne spark og romstering i mage. <3

Kjenner på samme følelse her. Tror ikke vi heller skal ha flere barn (selv om en aldri skal si aldri). Tipper at april kommer temmelig kjapt, så nyter tiden sammen med blivende storesøster :)
 
Jeg koser meg og nyter babymagen,spark og forventninge. Men kjenner nå at jeg begynner å se at slutten kommer farlig fort. Regnet akkurat på det og fant ut at det kun er 11 uker til jeg går ut i permisjon. Kun 9 uker igjen på jobb... . Hjelp!! Har ikke handlet inn noe enda.. Men gleder meg til å kjøpe en første bodene og strømpebuksene etter jul
Jeg har kjøpt lite selv. Er i redemodus men må vente litt til. Pinsomt!!!
 
Back
Topp