tiden.. <3

En tråd i 'August 2012' startet av £ille£en, 6 Feb 2012.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. £ille£en Forelsket i forumet

Er 15+++ uker! Tiden har gått fort!! Håper uken her går fort oxo. Gleder og gruer meg til å se lille gull igjen neste mandag! dette er mitt 3.barn! Har en spesiell følelse! Faller nånn tårer av glede av å til! Flere som er rastløs og lurer på hvem som bor i mammas mage? Er hun frisk? Hvordan ser hun ut! (sier hun selv om d ikke er 100 % sikkert) ;) Kjenner ikke så mye liv enda! Gjør der? *hopper av glede* håper alt går bra! Kjøper dere brukte klær? Eller skal arve av noen?

2. Ruger Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013

Jeg er også kjempe rastløs på å finne ut hvem som bor der inne. Har en følelse på jente, men prater alltid om den lille i magen som om det er en liten gutt, så blir kjempespennende dette :) Jeg har enda ikke kjent liv. Litt tidlig for meg, er 14+ uker og førstegangsfødende  :) Blir det jente har vi mange å arve etter, men blir det gutt må vi kjøpe alt. 

3. Emilie<3Sofie Elsker forumet

eneste jeg er rast løs etter, er spark... vite at h*n er der... hehe, sååå vet jeg at det er altfor tidlig.. irriterende... så er det hele 5 uker til UL... off... så vil jeg vite kjønn, for da kan jeg se over hva jeg har og hva jeg eventuelt må kjøpe... nå får jeg jo et sommerbarn og sist så kom Em på første snødagen, så jeg regner med at litt nytt tøy må jeg kjøpe...

4. Idaav Betatt av forumet

Tiden går skikkelig fort! :-) Ååh som jeg gleder meg til den dagen jeg får kjenne liv inni der! :-D  Er så sykt nysgjerrig på om det er gutt eller jente..! Men det er så lenge til..
    Når jeg snakker om lille i magen så sier jeg "han", vet ikke hvorfor jeg! :)

Del denne siden