Tidelig mage og pupper!?

WerA

Blir kjent med forumet
er 10+3 puppene ble fordobbla de aller første ukene..men nå buler magen noe voldsomt og?er mye kvalm sulten og oppblåst da..føler meg skikkelig feit:wtf: roer denne magen seg til uke 12-13 eller vil jeg bare bli større .noen med erfaring? Er nr 3 .kan ikke huske det var noe serlig synlig før rundt oul med de andre:confused:

er 10+3 puppene ble fordobbla de aller første ukene..men nå buler magen noe voldsomt og?er mye kvalm sulten og oppblåst da..føler meg skikkelig feit:wtf: roer denne magen seg til uke 12-13 eller vil jeg bare bli større .noen med erfaring? Er nr 3 .kan ikke huske det var noe serlig synlig før rundt oul med de andre:confused:
Med nr 1 vokste puppene fort. Ikke merket så mye forskjell nå , selv om bh'n strammer litt..

Jeg har også fått tydelig mage, har ikke fortalt det til alle på jobben enda, men merker at jeg begynner å få noen blikk :p

Min mage er blitt større.. uke 12. min mage var relativt flat før jeg ble gravid.. men nå bruker jeg store gensere for å ikke bli avslørt.. har ikke sjangs til å holde den inne..

I dag var første gang jeg tok på meg «vanlige klær» på mange uker (har vørt sykemeldt lenge og bare gått i joggis), og jeg fikk sjokk! Har bare gått opp 1 kg, men magen er diiiiger! Jeg er også 3.gangs. Har liksom ikke merket at den har vokst så mye, bare følt meg litt «tykk» i magen. Men jeg ser ut som om jeg er minst halvveis, og er bare 13+5. Hvordan skal dette gå :smiley-bounce022

Er 11+3 og ingen av mine jeans passer lenger. Har ikke gått opp noe særlig men magen er større. Føler meg veldig oppblåst. Hadde ingen mage før jeg ble gravid.

Jeg ser kjempe gravid ut! Går ikke an å skjule det lenger! Bruker kun gravid klær for det er alt som passer meg. Ikke gått opp i vekt, men magen tyter ut

11 uker i dag,og det synes egentlig godt. Må ha vide jakker på jobb. Må prøve å skjule for svigermor også når hun kommer på besøk snart, for vi vil ha resultatene fra tul først. Var klar over at magen kom fortere på neste svangerskap,men hadde ikke sett for meg dette! :hilarious: Har en sønn på ett år,så tenker at det at graviditetene er så tette sikkert også gjør sitt.

Klarer heller ikke skjule magen lenger, den buler ut. Liker det godt jeg:) Puppene derimot er små som alltid....

Gravidklær her og stor mage. Veldig tydelig at jeg er gravid, og liker at det vises :D

Er 12+2 og magen kom allerede i uke 10, er litt oppblåst også, men ser magen på morgenen også. Er min første, er bare 1,56 høy, med smal midje og kort overkropp, så det har sikkert litt å si:D

Både mage og pupper er likedan som de var før jeg ble gravid, men kommer sikkert av at magen min aldri har vært flat haha. Kjenner den begynner å bli en smule hardere da, og det er noe

Veldig mye mage og pupper her, er i uke 9+3. Det kom mye fortere nå siden det er nr 3. Er 12 uker noen få dager før dåpen til vår nevø og jeg har bursdag dagen før dåpen. Blir nok ett selskap her noen dager før og forteller samtidig at jeg er gravid. Vil ikke at folk skal lure på det i dåpen til ett annet barn, ikke meg de skal snakke om da. Har allerede måtte kjøpt amme bh siden ikke noe passer, brukte mine egen med de to andre.

Er 13+5 og føler meg mer som 23 uker... magen står rett ut og puppene er kjempestore. Har også lagt på meg 5 kilo da.. Har ikke fortalt det til noen enda, men begynner å få endel blikk, så må vel gjøre det snart. Er nr.3, men var ikke forberedt på dette! Begynte å vises i uke 15-16 med de to andre. Kjøpte gravidbukse i uke 9... så hvordan skal dette gå...!

Puppene o_O De har bikket over i "digre daier" kategorien og føles ut som jeg har skikkelig melkespreng o_O Mannen er fornøyd da :hilarious:
Magen derimot er bare litt oppblåst på kvelden... mulig livmora er forflyttet opp til puppene o_O

15+2 her, har fått tydelig mage og bruker gravidbukser. Med junior vokste puppene enormt gjennom hele svangerskapet, men denne gangen bruker jeg fortsatt samme bh som før jeg ble gravid. :)

15+2 her, har fått tydelig mage og bruker gravidbukser. Med junior vokste puppene enormt gjennom hele svangerskapet, men denne gangen bruker jeg fortsatt samme bh som før jeg ble gravid. :)
Samme her! Ikke er den strammere heller.. men magen er svær, da.

Har ikke gått i vanlig BH på lenge, får ikke puste i de, vert en del oppblåst. Bruker stortsett sportsbh. Har ikke tydelig mage, men lagt på meg en del over rompa og midjen. Har kutta ut jeans men går i mine vanlige bukser enda. Tok på meg Mamma bukse for å teste, da er det jo ingenting som holder igjenn så da ser jeg jo såå gravid ut!

Back
Topp