Tidabæibi sin mamma
Elsker forumet
Patchwork:
Dette teppet laget jeg mens jeg ventet på Tida. Broderte først masse bamser som jeg monterte med masse fint stoff jeg fant på Lappemakeriet på Bærums verk.

Scrapping:
Her er mine LO. Jeg har lagt dem ut i den rekkefølgen jeg har laget dem, så ser dere utviklingen fra mitt første forsøk.... [;)]
12x12
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

8X8
1.

2.

3.

4.

5.

6.

Spesielle scrappeprosjekter:
1.
Min kusine er helt frelst i Leonardo di Caprio og Titanic. Da de fikk pusset opp soverommene ville tante helst slippe alle disse småplakatene på veggen. Jeg scrappet et "maleri" til henne.

2.
Jeg har scrappet et babyalbum til Tida med fødselshistorier og papirer fra sykehuset

Uttrekksalbum:
1.
Et lite uttrekksalbum jeg skal gi bort til ei venninne...

Dette var gøy, så jeg og mamma laga to til når vi først var i gang:

2.

3.

Klokker:

Broderi:
Dette skal sys inn i et sengesett jeg skal lage til Tida, har ikke funnet et stoff jeg er fornøyd med. Er på utkikk etter et småblomstrete flanellstoff.

Et vinterbilde fra Atelje Margarethe (er det ikke det det heter??), lagde det til mamma

Syprosjekter:
Denne afrikanske festdrakten sydde jeg til mannen i fjor 2006 til Gambisk kulturuke i Oslo. Hadde fått et stort stykke batikkstoff fra Gambia, men syns ikke fargen passa lyse meg. Han fikk den istedenfor.

Mine kaker:
Laget denne til en gutt på 7 år. Sjokoladekake med kokos.

Denne laget jeg til en gambisk navnesermoni, den er fylt med mango, papaya og vaniljekrem.