tida

langlifrøken

Forumet er livet
går så sakte om dagen!!! var greit i helga, da var vi jo ute på tur, men nå syns jeg det snegler seg avgårde[&:]

andre som syns det går tregt?
gleder meg til 1.kontroll er litt nærmere, når den er overstått skjer det jo litt mer fremover[:)]

Jeg syns tida går fortere nå med nr 2 enn med nr 1. Nå er dagene fulle med leking med snuppa[:)] Syns tiden gikk forferdelig sakte med nr 1..

ORIGINAL: Jordbærjente

Jeg syns tida går fortere nå med nr 2 enn med nr 1. Nå er dagene fulle med leking med snuppa[:)] Syns tiden gikk forferdelig sakte med nr 1..

jeg syns det var greiere med nummer 1, fant det ikke ut før i slutten av uke 6, og ho var ikke planlagt heller[:)]

men denne gangen prøvde vi jo,så nå syns jeg alt bare har vært venting, vente på el, vente på å teste, og vente på at dagene skal
gå... har ferie, så det kan hende det er derfor[;)]

ORIGINAL: Jordbærjente

signerer denne[;)]

Tiden går så mye fortere nå enn det gjorde sist. Nå har en jobb og ellers utenom en liten en å holde styr på.. så dagene går fort [:D]

ja, den går kjeeeeeeempesakte. merker at jeg trenger noe å gjøre, men samtidig så vet jeg at plutselig går tiden fort. Prøver å nyte denne tiden nå med spenning og nervøsitet og glede. Orker i grunn ikke å gjøre så mye for å ikke syns det går sakte heller. Er så utrolig trøtt...

hehe..synes også det går nokså treg. Men egentlig fordi jeg vil bare komme til tiden jeg kan fortelle hele verden [:)]

Syns også tiden går alt for sakte, syns den kan gå litt fortere,
vertfall fram til uke 12, slik at jeg kan fortelle gladnyheten til alle [:D][:D][:D]

Back
Topp