T tf Forelsket i forumet 20 Mar 2010 #1 Søndag om en uke skal vi møte til innleggelse på sykehuset, og mandag skal vi få møte snuppa vår!! Bare 9 dager nå, snart 8! [:D]
Søndag om en uke skal vi møte til innleggelse på sykehuset, og mandag skal vi få møte snuppa vår!! Bare 9 dager nå, snart 8! [:D]
T tf Forelsket i forumet 20 Mar 2010 #3 Takk! [;)] Gleder meg såå, både til å få det overstått og å få se og holde henne [;)]
C Cile_mor Glad i forumet 20 Mar 2010 #5 så kosleig da[:)] Det er 19 dager igjen til vi får måte prinsen vår - gleder meg[:)]
V vimsemams Elsker forumet 21 Mar 2010 #7 Ja du skulle ha KS 29.? Det blir spennende[:D] Vi reiser inn til innleggelse på onsdag vi[:)]
A AndCompany Flørter med forumet 21 Mar 2010 #8 Så spennende! Er jo "ingen" tid i det hele tatt det...8 dager.
Skogsfrua Forelsket i forumet 21 Mar 2010 #11 Det er helt sikkert at tida går... Spente nå da kan jeg tenke meg..
T tf Forelsket i forumet 21 Mar 2010 #14 ORIGINAL: vimsemams Ja du skulle ha KS 29.? Det blir spennende[:D] Vi reiser inn til innleggelse på onsdag vi[:)] KS den 29., ja :) Nærmer seg veldig for dere nå, da!! Masse lykke til til dere! [:D]
ORIGINAL: vimsemams Ja du skulle ha KS 29.? Det blir spennende[:D] Vi reiser inn til innleggelse på onsdag vi[:)] KS den 29., ja :) Nærmer seg veldig for dere nå, da!! Masse lykke til til dere! [:D]
T tf Forelsket i forumet 21 Mar 2010 #15 Og takk for lykkeønskninger fra dere andre! Er passe spent nå, ja [;)]
Rutla Forumet er livet jentene i juni13 VIP 21 Mar 2010 #17 så spenende da! virkelig ikke lenge til da!