Tida går så sent!

tally

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er det bare jeg som synes tida går veldig sent nå? En periode, fram til siste trimester, raste tiden av gårde. Nå er det fortsatt 6 uker igjen til permisjon, kjennes ut som en evighet. Sliter med vondt i bekkenet, det er vanskelig å ta på sko og å stå på ett ben å kle på seg. *Sukk* Må denne tida gå kjempefort! Gleder meg til baby, samtidig som jeg har behov for de 3 ukene til å forberede meg til fødsel.

Merker at tiden går sent nå ja.. kanskje mest fordi jeg ikke skal jobbe mer før perm og fordi jeg ikke klarer å gjøre noe annet med noen særlig betydning...!

Jeg er overrasket over hvor fort det egentlig har gått selv om jeg tenker hver dag at det går så sakte!

For meg er det 4 uker til 37, da er babyen fullborn og da kan fødsel skje når som helst. Jeg liker den tanken, for jeg også er veldig utålmodig pga en del plager... Vil ha kroppen min tilbake snart :)

Jeg synes også tida går saaakte. Dagene går relativt fort når jeg er på jobb, men når jeg ikke har energi til å gjøre noe når jeg kommer hjem blir ettermiddagene eviglange... Teller ned til permisjonsstart selv om det kanskej ikke blir bedre å bare sitte hjemme. Men kjenner det kommer til å bli godt også.. :)

Jeg føler også det går sakte. Føler det er en hel evighet til termin! Føler det går saktere og saktere, virker jo som om jeg vært gravid uendelig lenge nå. Skal bli kjekt å treffe nurket, og så gleder jeg meg litt til å få fødselen overstått.

Jeg syns det er nå tida flyger avgårde!
Første termin var grusomt lang, andre termin var grei nok, men nå syns jeg januar har bare raset avgårde og vi er snart i midten av februar! :-O
Har så mye å gjøre før hun kan komme, vet ikke om vi får gjort alt..
Barnerommet holder sambo på å male og det går litt treigt i og med at han jobber fullt, pendler ca 1t hver vei, hver dag, sliten, orker ikke hver dag osv.
Ikke har vi fått kjøpt inn alt, ingenting er vaska av klær, sengetøy osv.
Sprinkelsenga vi bestilte på nett var skada så nå venter vi på ny del, så vi har ikke fått montert den.
Også er det alt det andre "vanlige" som suger energi og tid så, ja, jeg syns tida flyger avgårde nå :-P

Jeg syns også det går sakte selv om når jeg ser tilbake så har det egentlig gått fort... Men er veldig utålmodig. Er lei av alle plagene! :/

Det går opp og ned syntes jeg. Plutselig flyr ukene, så er det et par uker som sniker seg avgårde, også går det fort igjen.. :p

Går litt opp og ned synes jeg, men mest at ting går raskt spes når man har toddler i huset! Sitter sjeldent stile, føler også behov for å ordne ting og tang og ser frem til perm 1 april:)

Det er jo kort tid til perm, samtidig som det er laang tid. Spesielt med tanke på hyperhektiske uker som jeg vet står foran meg på jobb og på privaten :/ Håper at alt går bedre enn jeg frykter.

Synes tiden går sakte.. Gleder meg til å komme i form igjen, og at det blir lettere å bevege seg. Ikke minst gleder jeg meg til vesla kommer! :D

Synes tiden går fort nå! Nesten så jeg begynner å stresse for å rekke alt før permisjonen starter, planlegger å ha alt klart til da så kan ukene i permisjon brukes til å hvile og gjøre meg klar til fødsel :)

Litt både og.. Mye som forsatt skal ordnes, men vil helst at det skal gå litt kjappere også!!

Går litt sakte nå!! Men enkelte dager bare suser forbi :) Håper tiden flyr, lei av plager nå!! Å veldig klar for og se prinsen <3 <3

Back
Topp