Tid

x1xangelica

Elsker forumet
All spør meg om jeg ikke kjeder meg nå som jeg går hjemme med ungen.
 
"Du må jo ha allverdens av tid?"
 
Jeg synes at jeg aldri får gjort noe av det jeg hadde planlagt.
Hvordan er det med dere??
 
 Alle sier til meg at jeg har så god tid, ingenting å finne på osv...Wass up with that?? Hmmm...Jeg har noen dager god tid, andre ikke...Ut på gåturer, butikken, besøke kjæresten, familie...Jeg har som regel alltid noe å gjøre...Om ikke finner jeg på noe...Men det virker som at folk tror at Kiana bare sover..Men nei, ho er våken og vil ha oppmerksomhet ho å da [:D][:D][:D][:D][:D]
 
Hehe...Men det er nå sånn....[;)][;)][;)][;)]
 
 
Alt for mye å finne på i grunnen!! klesvasken f.eks, den forsvinner ALDRI!! hehe.. Christoffer gulper sånn enda [&:] alltid noe å gjøre i huset ja, føler det e rotete konstant!!! uff... nei, det e mye man skulle gjort som det ikke blir tid til ja! har så vidt klart å sette sammen halve fotoalbumet t småen, men ja, alle tror jeg har så allverdens med tid!! Christoffer ska jo ha oppmerksomhet hele tiden han,  og sove? nei, det e visst ikke så nødvendig.. hehe
 
Back
Topp