x1xangelica
Elsker forumet
All spør meg om jeg ikke kjeder meg nå som jeg går hjemme med ungen.
"Du må jo ha allverdens av tid?"
Jeg synes at jeg aldri får gjort noe av det jeg hadde planlagt.
Hvordan er det med dere??
"Du må jo ha allverdens av tid?"
Jeg synes at jeg aldri får gjort noe av det jeg hadde planlagt.
Hvordan er det med dere??