Tid!

Citti

Forumet er livet
Hvordan får dere tid til alt?[:D]
Handling, husvask, middagslaging, leke med barn, stelle barn, kose med mannen, handle gaver, pakke gaver, møte venninder, vaske klær, skrive julekort, lage bilder til julekort, dusje, bade barna, stryke klær, vaske leiligheten, støvsuge gulvet hele tiden så babyene kan krabbe, tømme søpla, sove, ta med barna ut å leke, se på yndlingsserien, sortere bilder på pc'n, skravle på BV, tømme oppvaskmaskinen, vaske opp o.s.v..

Har jeg sagt det? Støvsuging går som en lek da... for sentralstøvsugeren er jr favorittleke så støvuging er MAX!

Handling= fredag ettermiddag (storhandler)
Husvask= Sånn litt hver dag
Middagslaging= Når mannen melder at han drar fra jobb
Kose med mannen= Når han er hjemme og når guttungen sover
Leke med barna= Når barnet vil leke
Stryke klær= Kjøper strykefrie klær.Gubben stryker skjortene sine selv pluss bunadskjorten min[:D]
Bestille julekort= Det var gjort på ti min.
Skrive julekort= Står god jul på de. Signerer bare. Gjorde det en kveld jeg ikke gadd legge meg 
Treffe venninner= lunsjer på dagtid, turer på dagtid, skravletreff på kveldene etter 19
Bade barna= Ca 3 ganger i uka før legging
Dusje= Hver kveld og av og til om morningen
Tømme oppvaskmaskina= Når den er ferdig
Se på yndlingsserien= Når den går på TV[8D]
Vaske opp= Har oppvaskmaskin
Sortere bilder på PC=Det gjør jeg ikke[8|]

Jeg tror noe av trikset ligger i å senke kravene litt... [;)] Vi har overhode ikke den reneste leiligheten, men det går greit. Jeg vasker litt innimellom. Tar badet en dag, tørker støv en dag, osv... Handling tar vi hver mandag og fredag, på ettermiddagen, etter at Tommy kommer fra jobb. Han slutter så tidlig som kl 14 (som regel), så jeg har ikke noe middag klar, det lager vi senere på kvelden. Stryke klær gjør jeg bare ved spesielle anledninger... [8D] Stell av Hauk gjør jeg når det trengs, bading skjer et par dager i uken, før sengetid. [:)] Julegavene handler jeg litt etter litt når jeg er på trilletur, eller på byturer med sambo i helgene...

Jeg føler at jeg alltid ligger litt på etterskudd, jeg også. Det er nok kosetiden vår som lider mest... Det er kanskje ikke alltid tiden det går på, men mangelen på energi... [;)]

Tror nok vi gjør en god jobb, alle sammen! [:D][:)]

Hehe, syntes at det er godt å høre!!!!!!! Jeg er kanskje overryddig av meg, men tar oppvaskmaskinen mens snuppa sitter i stolen sin og leker før froksot, klesvask og støvsuging tar jeg hver dag mens hun tar første duppen sin. Da rekker jeg også fint å få ryddet litt, og tatt noen styrkeøvelser ( snuppa sover fra 1,5-2 timer da). Storhandel tar jeg hver fjortende dag og da er frøken fryd med meg. tar litt lenger tid, men pytt. Middagen lager jeg mens gullet leker ved siden av. Jobber litt om kvelden og rydder før jeg legger meg. Venner har vi alltids tid til, rekker jeg gjerne å treffe venner eller familie en tur hver dag.

Kos med min bedre haldvdel og med prinsessa har man alltid tid til!!!!!!

vi har ikke tid

hva om vi ikke rekker alt da? det viktigeste er vel at barna og vi ha det bra og har det vi trenger....
det rote el den flekken på gulvet går jo ikke akkurat noe sted

Back
Topp