Tid på amming

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Det lurer jeg på.. Hvor lang tid bruker babyen på puppen? Gjerne tid på EN pupp :P jeg har jo lite.. Men synes hun er ekstremt kjapp nå, så lurer på om det har blitt mye mindre elller om hun bare er mer effektiv

Absolutt maks er 10min på en pupp, men som regel kortere :-P han har gått opp 600g på en uke så han spiser veldig effektivt nå :-P

Merker det tar kortere tid her også nå. Er nok mer effektiv nå, for hun hadde godt fint opp i vekt i dag.Rundt 10-15 minutter tror jeg:)

Han får ligge på puppen 10-15 min, men er nok ferdig innen 5-7 min. Han slipper den stort sett selv innen 15 minutter. Og pupp nr. 2, for han spiser fra begge, er han ferdig med alt fra 3-15 minutter. Sovner han på puppen må jeg ta han vekk, for han bruker meg som smokk.

Er ikke i nærheten av så rask som alle andre her :P Har ei som koser seg voldsomt med maten. Men bytter pupp etter maks 15 min også evt tilbake igjen :)

Pleier å drikke rundt 15 min på hver pupp. Men han har blitt effektiv, og bruker meg som smokk. Han suger vel aktivt mellom 5 og 10 min, og etterpå virker det som han kosesutter. Pleier å koble han av etter litt kos da.

Min har begynt å bruke veldig lang tid på amminga. Kan ligge en time ved en pupp, og går ikke lange tiden mellom hver gang heller. Hyler og griner etter mat gjerne under en time etterpå. Så travle dager for mor dette... Gulper mye og har mange tisse- og bæsjebleier, så tror nok hun får nok mat. Tror kanskje hun er inne i utviklingssteg 2 der et kjennetegn er konstant å ville ha pupp uten nødvendigvis å spise så mye. Er 7,5 uker siden termindato, så er Iht Wonder weeks tidslinje det. Håper det går over kjapt :p

10-15 min tipper jeg.

Vår bruker rundt tyve minutter på hver pupp, så det blir noen timer i løpet av en dag. Men han blir mett og legger på seg godt da :P

Ca 20 min på hver pupp pluss flaske etterpå. Lar ho nok ligge litt lenger enn jeg bør noen ganger, men koser meg sånn med nærheten<3

Min spiiiseeer saaakte. Han bruker gjerne 20 minutter på én pupp, og like mye på neste.... og innimellom på tredje og fjerde pupp også. (Tungebånd- og ganetrøbbel ødelegger grepet hans.)

Hun spiser effektivt, så kanskje fem-ti minutter. Hun spiser bare av en om gangen. Hun ligger lenge og koser seg da :p Sovner ved puppen når hun er ferdig med å spise. Jeg pleier som regel å la henne ligge en god stund da. Det er jo så koselig! :)

Hun spiser effektivt, så kanskje fem-ti minutter. Hun spiser bare av en om gangen. Hun ligger lenge og koser seg da :p Sovner ved puppen når hun er ferdig med å spise. Jeg pleier som regel å la henne ligge en god stund da. Det er jo så koselig! :)

Sånn ca sånn her også, ja

Han er effektiv i 7-10 min, så er det mer kos de neste 10 min - så totalt 15-20 min per pupp.

Back
Topp