Tid og ''panikk''

Har ikke så mye panikk, bilsete stikker mannen å kjøper men jeg er på sykehuset, da slipper vi en ekstra tur innom byen. Han hadde veldig lyst å velge sete, så det er greit for meg. Har begynt å pakke til sykehuset nå, venter på en pakke fra ellos så har jeg noen flere klær jeg kan pakke ned. Kjøpte også noen fine soveposer til baby som var på tilbud. Ellers så er vel alt i orden. Vogna trengs å fikse hjulene på, men det tar mannen min en dag, haster ikke har ikke store muligheter til å bruke vogn her vi bor.

Litt panikk her også ;) Har jo noe klart, men langt fra alt.

- Sprinkelsenga må finnes fram, den er nå stuet inn i et hjørne på et rom og fullt opp med alt mulig rot.
- Vogga har nå fått to strøk med maling (Sens), men trenger nok et til. Skal gjøre det i morgen ;)
- Bilsete, base og vogn er klar.
- Stellebord må finnes fram, vaskes og noen skinner til skuffene må byttes ut (har fått skinnene i hus).
- Ingen klær er vasket og har ikke helt oversikt over hva jeg har heller.
- Sykehusbag er ikke pakket og jeg mangler nok noe jeg trenger i den.

Jeg fødte 7 uker for tidlig med førstemann og 2 med andremann, så føler det haster litt nå ;) 7 uker til termin nå...

Sent from my iPhone using BV Forum

Uferdig Babylon stresser meg mer enn nødvendig om dagen... Spesielt når jeg med bekkenløsning går på litt maling selv i god tro,men blir like skuffa hver gang da jeg er ødelagt etter 20 minutter :/ Det vil si at det går fryktelig treigt... Er også avhengig av å få dette på stell da vi har for lite bad til å ha stellemuligheter der,så stelleplass blir på dette uferdige rommet. Klør i fingra etter å innrede å! Håper på et "mirakel" :p

Oktober 2014 <3

Jeg er i så dårlig form at vi har gjort det meste klart allerede, siden mannen straks reiser på jobb igjen.

Dvs senga står ferdig montert på boden, må flyttes, tørkes over og få på sengeklær.

Stellebordet er montert, men må flyttes og vaskes. Klær er sortert, vaska og lagt på plass. Fødebagen er sånn passe klar.

Vogna står klar, men basen til bilstolen er i eska...

Alt er kjøpt inn og det som må tas det får vi gjort når ungen kommer eller når mannen kommer tilbake. Mine fantastiske hjelpsomme foreldre bor i nabohuset så jeg får all hjelp jeg trenger. Er 35 uker i dag så begynner å bli ganske så klar i topplokket.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gråter av å tenke på alt som må fiksest før termin :P har heldigvis tid på meg ennå, ni uker til termin. Men vi holder jo på å bygge hus som ikke er klart, så vi må sikkert bo i dette gamle huset som vi leier nå, og jeg gruer meg som en HUND til å gå opp og ned den trappa som er her med ett lite barn i hendene. Soverom er selvsagt oppe og bad nede, så blir en "stellestasjon" på soverommet våres så jeg slipper å gå ned trappa om natta.. Så får vi krysse fingrene for at vi rekker å flytte inn i nye huset før babyen kommer :p Uansett så har jeg nesten ingenting av klær, men får låne nyføddbodyer/klær av søsteren min slik jeg slipper å stresse med det nå.. I tillegg venter jeg med å kjøpe inn til jeg får vite litt hva vi får av venner/familie og slikt, for alle jeg kjenner har nesten sluppet å kjøpe inn klær og slikt fordi de får så mye.

Vogn har jeg i hus, etter en tur på IKEA og til Trondheim er stellebord, sprinkelseng, madrass, litt diverse småting, babynest og stellematte på plass. Har og barnesete, trenger bare ettellerannet isofixgreier til bilen som mannen tar seg av.. Så det nærmer jo seg at ting faller på plass. Har fått en liste med søstra mi over hva som er greit å ha til babyen kommer, resten tar vi etterhvert :)

Godt å høre at det ikkje bare er meg :D Hva på UL kontroll i dag får å se om eg måtte ha planlagt KS å det sleppe eg heldigvis ;) fikk også bekrefta at vi venter ei liti prinsesse <3 så nå e det bare å finne fram jentebaby klærna å få de vaska å lagt på plass :D Nå slappe eg litt bedre av :)

Back
Topp