Tid mellom siste dupp og leggetid

Mikrogram

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Hvor lang tid går det mellom dagens siste dupp og leggetid for resten av julibarna? Og hvor lang tid tar det før babyen faktisk sovner etter leggetid? :)

Her er leggetid ca 1,5 time etter siste dupp, men bruker gjerne 1 time eller mer på å sovne for kvelden.. Har prøvd å drøye litt lengre før vi tar kveldsstellet, men da blir det jo bare sutring og hyling! Hmm..
 
Her sovner han best om han har hatt en dupp rundt 16.30-17.30 og legger seg kl. 19! Er det lenger mellom blir han overtrøtt og er vanskelig å legge! Men får han siste duppen sovner han ofte lett rundt 19.
 
Her har han hatt en dupp frs 19-20 de siste dagene..så har han fått litt søtpotet og lagt seg i 21-22 tiden :p
 
Siste lur varer i to timer, og er som regel fra 13/14 til 15/16. Dersom hun står opp tidlig fra denne luren må hun ha seg en ti-minutters i 17 tiden. Legger seg 19 og sovner som regel med en gang
 
Det varierer, hun er trøtt på ettermiddagen men ikke alltid villig til å sove.. Men som regel har hun en blund i 17 tiden, alt fra en halvtime til time.. Så grøt 1930 og i seng mellom 20-2030. Bruker 5-10 min på å sovne :)
 
Opp og ned her:p problemet er at snuppa kun sover i vogn, og frister lite med en tur i mørket på kvelden:shifty: enten en dupp 16-16.30 eller våken fra kl 15 (men da er hun veldig grinete):rolleyes: Legger seg i 18.30 tiden og bruker 5-20 min på å sovne ca...
 
Litt forskjellig, men somregel 2 timer mellom :) sovner så og si med en gang rundt 19, tar max 15 min.
 
Han har ofte en liten dupp mellom siste luren og natta, men det varierer litt utfra når han sover. Om han ikke har en dupp hender det han sovner for natta 16.30/17, legger seg vanligvis 17.30. Han sovner som regel på maks 2 min :p
 
3timer våken ca fra siste luren til hun legger seg. Har en minilur på 15-30min i 17.30 18.00 tia. Og legger seg kl 21. Sovner etter 10min som regel. Våkner ofte de 2første timene før hun sovner sjikkelig. Men sovner igjen så fort hun får smokken :p
 
Back
Topp