tid ga deres kvalme seg

benjaminsmamma

Betatt av forumet
er 8 uker og 6 dager og kvalm, masse kvalm, tid sluttet kvalmen hos dere. må bare ha litt positivt å se fram til

Jeg voknet tidlig i dag og kjente kvalmen. Drakk fun saft som sto klar ved sengen, og la meg til å sove igjen. Sto opp klokken 10. Har ikke vært kvalm siden!! Det er første gang på 5 uker! Jeg har lagt sammen 5 maskiner med klær, ryddet kjøkkenet, spasert på butikken, betalt regninger og laget middag til mannen min! Også har jeg hatt mamma og pappa på et lite kaffibesøk.

Jeg tror jeg er 8+6 i dag. Jordmor mener jeg er 9+1. Smugleste på uke 9 tidligere i dag..

Til Mor:
Forandring er mulig!
Hurra! Første dag uten å være kvalm. Ja, slik er det for mange nå. Noen tror nesten ikke på det før dagen er omme. De har ikke en gang fornemmet den ugne følelsen. Plutselig er man jo den gamle jenta igjen.

Så.... kanskje vokner du som et nytt menneske i morgen!!

Håper det!!

uff ja det håper jeg, har lagt i sengen i 3 uker hvertfall, og orker ingen ting, hadde hypermesis sist men ikke fult så ikke nå, derfor har jeg et håp om at ting gir seg snart.

takk[:)]

Uff, ja det er slitsomt. Sist ga det seg i uke 12, nå er jeg i uke 9, er ikke lengre kvalm hele dagen, kommer litt i bølger. Nå klarer jeg å få i meg mat også, selv om det ikke smaker så godt, så får jeg iallefall spist. Så det går vel mot lysere tider, håper jeg... Hatt litt mere energi også i dag!

Jeg har nesten ikke vært kvalm i dag og i går, jeg. Er vel i 9. uke nå, tror jeg [:)].

jeg er  i uke 9 og kvalmen har sluppet litt i dag. håper det slipper mer snart blir så sliten når jeg jobber fult i tillegg

Jeg er 9+4, og har mye mindre kvalme!!! Helt weird!
har det som regel litt hver dag.. men stooooooor forskjell!!

i de to forige svangerskapene mina var jeg ikke kvalm en dag, men denne gangen har jeg vært kvalm, d har gitt seg no. har ikke vært kvalm siden fredag å da var jeg 11 uker på vei.

Uke 16 [&:]
håper den gir seg før nå!

Jeg er kvalm enda, desverre.

De fleste sier kvalmen slutter i uke 13.

Sist gang jeg var gravid varte den til uke 18.

Håper du slipper unna kvalmen veldig snart. Føler med deg og vet hvordan du har det.

Jeg har ihvertfall sluttet å kaste opp 6-10 ganger daglig. Nå er det bare innimellom. Så jeg er ihvertfall bedre!!

Jeg er fortsatt veldig kvalm. Som sist kom kvalmen for alvor i uke 9 for meg, og da varte den til nesten uke 20, så har vel ikke så store forhåpninger om å bli kvitt den tidlig denne gangen heller...

Sist til uke 16, denne gangen mestrer jeg det bedre, og er bare uggen. Vet ikke når det kommer til å ende da [8D]

jeg var ikke så verst i går, men i dag hjemme, kvalm og skallebank.. Prøve å fungere snart.. Håper det gir seg om noen uker... [:'(]

Back
Topp