Tid for sex;)

loveJ

Forelsket i forumet
Det har nå gått 5 uker siden fødsel. Vi har litt vanskeligheter med å bare kose med hverandre med fingrene nå[8D]. Hvor lang tid tok det før dere hadde sex etter fødsel, var det vondt???. Har fått time hos gyn på 6 ukers kontroll den 11 mai....akter itte å vente så lenge. Blør ikke lenger og selvfølgelig skal vi bruke kondom, men gruer meg litt....er nesten som å være jomfru det her[;)]

Her er det gått nesten 8 uker (jeg blødde i 7 uker da) og nå har jeg vært på kontroll hos legen og alt såg veldig fint ut, MEN det var den verste gynekolog undersøkelsen jeg noen gang har opplevd. Det gjorde så jæææævlig vondt at tårene spratt og jeg måtte holde meg fast i stolen og jeg har aldri hatt et problem med dei undersøkelsene før, bare vært pittelitt ubehageligt liksom... [&:]
Så nå må jeg ærligt innrømme at jeg er litt skeptisk til hele sex biten... Og jeg som gledde meg sånn til høy hoppingen. [:'(] + at jeg haaaater kondom. Blæ!
Men det er vel bare å hoppe i det. [:D] Savner det veeeldigt mye... [;)]

Hadde sex 18 dager etter fødselen, vondt ja, vondere enn første gangen :P
Men mye pga kondomen også, den gnager, så gleder meg til 6 ukers kontrollen og jeg får prevensjon.

Her gikk det 3 uker og første gang var håpløs. MEn andre gangen gikk flott!! [:D]

Du må bare prøve deg frem og husk glidemiddel. MASSE [;)]

Her gikk det litt over 3 uker etter fødsel. Var ikke vondt og jeg hadde sluttet å blø da[;)]

Back
Topp