Tid for OUL :)

Jeg har og tirsdag :) kl 13.00! Så spent og nervøs! Og håper vi ser hva som skjuler seg i magen!

Lykke til, til dere :)

Jeg og har på tirsdag :) gleder oss masse. Er ikke nervøs i det heletatt! Håper bare vi ikke får se hva det blir. Er litt redd for at man enten skal se det veldig godt, eller at han legen avslører seg :p

Lykke til alle sammen :)

Lykke til alle sammen :) jeg har ikke før 19.feb :p

Jeg har på torsdag!! Gleder meg så sinnsykt! :)

Ååå så kjekt :D Nå ser jeg sååå frem til 3D i Mars ;) Masse lykke til!

Tusen takk alle sammen :) da har vi vært på ultralyd og jordmor kunne fortelle oss at vi venter en liten lillebror <3 alt såg bra ut, bortsett fra at hun fant en vanncyste i hjernen.. Var vist vanlig at fostere hadde det, og at den kom til å forsvinne. Men siden den var litt stor, så ville hun sende oss til st.olavs i trheim for å dobbeltsjekke at alt er bra. Fikk time allerede på torsdag, så da får jeg bare krysse fingrene for at alt er bra med lillebror :) <3

Tusen takk alle sammen :) da har vi vært på ultralyd og jordmor kunne fortelle oss at vi venter en liten lillebror <3 alt såg bra ut, bortsett fra at hun fant en vanncyste i hjernen.. Var vist vanlig at fostere hadde det, og at den kom til å forsvinne. Men siden den var litt stor, så ville hun sende oss til st.olavs i trheim for å dobbeltsjekke at alt er bra. Fikk time allerede på torsdag, så da får jeg bare krysse fingrene for at alt er bra med lillebror :) <3
Gratulerer med gutten i magen :)
Og så bra du ble henvist videre og det tas på alvor! Håper alt er bra med lillegutt♡

Gratulerer :D krysse fingrene for at alt går bra med lillebror :)

Gratulerer :) Håper alt går bra med gutten i magen!

Gratulerer! Fikk se lillebror her i dag også ;)
Bra dere blir tatt videre slik at det blir sjekket opp. Masse lykke til ;)

Back
Topp