Tid for OUL Kalnes

Kamillete

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
Septemberlykke 2021
Hei!
Sniker fra septembergruppa her :joyful:
Jeg lurer på hvor lang tid det tok for dere som tilhører Kalnes å få innkalling til OUL? Med storebror husker jeg at det gikk kjempefort fra jordmor sendte henvisningen, men nå er det snart en mnd siden. Vet at henvisningen er sendt, så kan det være at det er veldig travelt på Kalnes nå?
 
Hører ikke til Kalnes da, men fikk timen på helsenorge.no ganske kjapt, uten noe varsel. Gikk flere uker før den kom i posten!
 
Jeg hører til Kalnes og det tok over en mnd før jeg fikk time. Og jeg fulgte med på helsenorge hver dag.
 
Hei!
Sniker fra septembergruppa her :joyful:
Jeg lurer på hvor lang tid det tok for dere som tilhører Kalnes å få innkalling til OUL? Med storebror husker jeg at det gikk kjempefort fra jordmor sendte henvisningen, men nå er det snart en mnd siden. Vet at henvisningen er sendt, så kan det være at det er veldig travelt på Kalnes nå?
Nå har vel kalnes vært hardt rammet av covid, så vil tro det påvirker ventetid på det meste :)
 
Jeg hører til Kalnes og det tok over en mnd før jeg fikk time. Og jeg fulgte med på helsenorge hver dag.
Jeg har fulgt med på helsenorge, men fortsatt ingenting der. Kom innkallingen der til slutt eller fikk du kun i posten?
 
Uavhengig av hvilket sykehus det er så mener jeg man skal få svar på henvisningen innen 10 dager. Det har hvertfall stått på alle mine brev.
 
Fra septemer her også:bag:

Jeg ventet på svar fra Kalnes til oul i nesten 4 uker. Ringte her om dagen og fikk time over telefonen. :)
 
Jeg har fulgt med på helsenorge, men fortsatt ingenting der. Kom innkallingen der til slutt eller fikk du kun i posten?

Jeg har fikk den på helsenorge først og brev i posten et par dager senere. Jeg hadde en time til ul på sykehuset når jeg var i uke 12, og den nye timen til oul kom et par dager etter det. Virket som at de ville sjekke at det var liv først før de gav meg time til oul.
 
Jeg har fikk den på helsenorge først og brev i posten et par dager senere. Jeg hadde en time til ul på sykehuset når jeg var i uke 12, og den nye timen til oul kom et par dager etter det. Virket som at de ville sjekke at det var liv først før de gav meg time til oul.
Så rart! Trodde det gikk automatisk når man søkte om fødeplass på Kalnes. Jeg skal jo ikke dit på noe tidlig ultralyd, men allikevel ikke hørt noe på snart en måned :wacky:
 
Fra septemer her også:bag:

Jeg ventet på svar fra Kalnes til oul i nesten 4 uker. Ringte her om dagen og fikk time over telefonen. :)
Vurderer å ringe til uka. Er 13 uker nå og syns det er dumt å vente hvis det er lang ventetid. Hvor langt på vei er du når du skal på oul?
 
Jeg fikk innkalling fra Kalnes i sist uke, og fikk time 2. Mars. Altså ca. 2 uker før timen. Ble henvist før jul. Det tok altså kjeeeempe lang tid! Fikk brev i posten, har ikke sjekket helsenorge :happy:
 
Nå lå det plutselig timeavtale på helsenorge :joyful:
 
Back
Topp