Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja husker min styrke falt dramatisk også når jeg var gravid - hubby mente jeg bare innbilte meg det, jeg hadde jo like mye muskler som førUke 10+4
Det har blitt litt flere hjemmeøkter denne uka, men formen er stort sett krisedårlig. Sover eller hviler 2/3 av døgnet. Men bekkenet og psyken har godt av litt trening, og det er jo ikke så mye som skal til heller.
Ukens senterøkt viser nok en gang nedgang på styrken, men annet er jo ikke å forvente i en sånn situasjon. Jeg føler meg ganske awesome som får til det jeg gjør likevel. Om det er lov å si!
Markløft: 6 sett, 1-4 reps, 95 kg
2-2-2-2-1-1
Skulderpress: 6 sett, 1-4 reps, 30kg
1-1-1-1-1-1
Bra uansett å «møte opp», og gjøre det man klarer. Redusere vekter så man ikke er på maksløft og får for mye buktrykk sies det, men dette kan du sikkert alt om 

Regner med kroppen har andre ting å prioritere i disse dager jaJa husker min styrke falt dramatisk også når jeg var gravid - hubby mente jeg bare innbilte meg det, jeg hadde jo like mye muskler som førBra uansett å «møte opp», og gjøre det man klarer. Redusere vekter så man ikke er på maksløft og får for mye buktrykk sies det, men dette kan du sikkert alt om
![]()