Tid for jubel!

Deilig følelse og være over 12 uker, gratulerer :-) de fleste, som ikke har tidligere UL, får som regel vite kjønn på OUL, pleier vel å være i uke 18-19 for de fleste. Selv skal jeg på OUL dagen jeg når 19 uker, og selv om det ikke er mer enn 3,5 uke til kjennes det ut som en evighet :-)

Takker! :)

Jeg har hatt en tidlig ul og det gikk ikke å se hva det var... Oul har jeg fått 7 januar, og håper h*n er samarbeidsvillig med å ligge riktig :P virker jo så lenge til...

Deilig følelse og være over 12 uker, gratulerer :-) de fleste, som ikke har tidligere UL, får som regel vite kjønn på OUL, pleier vel å være i uke 18-19 for de fleste. Selv skal jeg på OUL dagen jeg når 19 uker, og selv om det ikke er mer enn 3,5 uke til kjennes det ut som en evighet :-)

Åh, da håper jeg tiden går fort for deg! :)

Var på ul i går, 14+0, men gyn. sa at det var aaaalt for tidlig å se kjønnet, så hun gidda ikke sjekke engang :(
Skuffet.. "Bare" 29 dager til oul! :p

Skal på ul i dag! Privat! Bare en kjapp tur siden jeg egentlig var der forrige uke for å sjekke kjønn, men h*n lå med beina i kryss.. Så da sa jordmor at jeg kunne komme innom gratis i dag 5-10 min :-) gleder meg såååå til å vite kjønnet <3

Skal på ul i dag! Privat! Bare en kjapp tur siden jeg egentlig var der forrige uke for å sjekke kjønn, men h*n lå med beina i kryss.. Så da sa jordmor at jeg kunne komme innom gratis i dag 5-10 min :-) gleder meg såååå til å vite kjønnet <3

Åh, så spennende! Hvordan gikk det i dag da? Håper h*n samarbeidet bedre idag :)

Sååå bra Nathalie_91! Så moro å få vite hva du skal få. Haff, virker uendelig lenge å vente til 7 januar altså... Godt at det er jul i mellomtida, så går tiden litt fortere :)

Back
Topp