tickere..

kailin

Glad i forumet
I følge BV så er jeg 4 + 5 på veg i graviditeten. men i følge ticker så er jeg 4 + 3?... skjønner ikke helt den. har jo satt termindato 20 januar, som BV har funnet ut for meg.. hm..  er det noe jeg har gjort galt? eller stemmer tickeren?.. 

Sikkert fordi tickeren ikke er norsk. I Norge varer et svangerskap i 40+2, i USA tror jeg det er 40 uker akkurat.

Nuppa skrev:
Sikkert fordi tickeren ikke er norsk. I Norge varer et svangerskap i 40+2, i USA tror jeg det er 40 uker akkurat.

det var pga den beregnet en 28 dagers syklus. og jeg har en kortere syklus.. men fikk rettet opp:) hehe.. takk for svar!:D

Jeg har den samme opplevelsen, BV sier at jeg er 5+4 i dag og den velger jeg å høre på, men de to ulike tickerene jeg har nedenfor som du ser viser at jeg er 5+2 og 5+3.... Men de 2-3 dagene i forskjell har jo egentlig ikke noe å si, siden en termin aldri er fullstendig riktig :) Men jeg er enig med deg at det er rart det viser forskjellig svar..... hmm.

Neta88 skrev:
Jeg har den samme opplevelsen, BV sier at jeg er 5+4 i dag og den velger jeg å høre på, men de to ulike tickerene jeg har nedenfor som du ser viser at jeg er 5+2 og 5+3.... Men de 2-3 dagene i forskjell har jo egentlig ikke noe å si, siden en termin aldri er fullstendig riktig :) Men jeg er enig med deg at det er rart det viser forskjellig svar..... hmm.

å? ja, merkelig greier. så bl.a nå at tickeren min viste at termindato er 18.. men i følge bv er den 20 januar! hehe.. jaja. håper bare at ticker eller bv stemmer. en av delene. og at ikke det går galt med embryoet/fosteret/babyen!;) 

Ja, og det gjør det jo ikke ;) De skal være så friske og sterke så, våre små, hihi <3

Back
Topp