Ticker?

Ryvita

Gift med forumet
Februarlykke 2016
Novemberlykke 2020
Hvordan får man sånn ticker som viser hvir mange uker man er på vei? Noen som vet? Og kan man få sånn "banner" under bildet/nicket hvor det står f.eks februar 2016?

Joda. Bare søk opp på siden så kommer det opp veldig greit. Om ikke så kan jeg skrive kort hva jeg gjorde.

Trykk på tickeren til noen som har. Lag din egen etter. Når du kommer på slutten så trykker du på ticker for forum. HTHM eller hva det står. Husker ikke helt. ( sitter på mob) kopier.
Gå så til din side og signatur. Da trykker du på en liten boks og velger generell kode. Lim inn den dukopierte og lagre.
Da skal det være i orden. Håper det var litt forståelige:p

Joda. Bare søk opp på siden så kommer det opp veldig greit. Om ikke så kan jeg skrive kort hva jeg gjorde.

Trykk på tickeren til noen som har. Lag din egen etter. Når du kommer på slutten så trykker du på ticker for forum. HTHM eller hva det står. Husker ikke helt. ( sitter på mob) kopier.
Gå så til din side og signatur. Da trykker du på en liten boks og velger generell kode. Lim inn den dukopierte og lagre.
Da skal det være i orden. Håper det var litt forståelige:p

Takk for svar ;)

Ville gjerne hatt den lille grå skriften med navn, klokkeslett/dato/årstall på linja under tickeren da, og ikke rett bak.. Noen som vet hvordan man får til det? :P

Back
Topp