Ticker..

Jessjess

Elsker forumet
åh, tickeren min funker ikke.. har prøvd fra alle de ulike nettsidene jeg ser dere har ticker fra.. Jeg kopierer linken jeg skal kopiere - limer den inn der jeg skal lime den inn, men ikke søren om det kommer fram ticker! nå som jeg er så nærme termin har jeg så lyst å se nedtellingen :P hahaha! noen som vet råd?

Trykk på bilde med høyreklikker å så kopiert bilde i signaturbox :-) håper du skjønner det :-)

ja, det gjorde jeg! :) men det funker ikke.. Har hatt ticker gjennom hele svangerskapet men plutselig var det bare tekst der.. og nå uansett hva jeg gjør kommer bare teksten opp :P hahaa..

Sånn ble min også etter en eller annen oppdatering her inne.. Husk at du må lime den inn i html-boksen! Det var hvertfall trikset her ;)

Hm. Snodig. Har forsøkt å se i signaturen din om det er noen bugs som kan gjøre det, men ser at du både har brukt riktig kode og kan ikke se noe feil der...

hmm.. jaja.. så får bare så være :) heh! Får prøve igjen en annen dag, kanskje det plutselig bestemmer seg for å funke :D

Back
Topp