Tia går såå seint!

Jeg syntes faktisk tiden går fortere enn siste gang [emoji4]

Kanskje hjelper det også at jeg denne gangen ligger først i termingruppa. Sist var jeg sent på måneden, og syntes det gik sååååå sakte!!!
Enig! Jeg og syns det får raskere enn sist :) men jeg og lå sist i termingruppa sist. Trives bedre først ;) hehe

5+2 idag. Wow en dag mer liksom. hhahah føles ut som det burde gått en uke :( har legetime ikke nå fredag men neste... å klarer liksom ikke vente til den. Vil få litt plan på hele svangerskapet, få tak i jordmor avtaler og hele shabangen. Skal ringe og bestille tul også i uke 8 tenker jeg. Så klarer ikke vente på det heller. hverdagen har liksom blitt så langdryg å kjedelig og hodet er på baby modus

Tiden går altfor seint.. Vanskelig å tru at jeg bare har vist om det i 5 dager og at jeg bare er 5+5. Føles mye lenger [emoji12]

Nesten så jeg angrer på at jeg testet 11dpo! For nå er jeg akkurat 4+0, men føler jeg har vært gravid en evighet. Hadde jeg bare vært LITT lenger!!! :) Hjelper ikke at jeg har fortalt det allerede til mine nærmeste :wideyed:

Jeg synes vi burde fått en fjernkontroll med til dette graviditetsgreiene... Så kunne vi spola fram, satt på pause (og evt. spola tilbake) akkurat som det passa oss. Jeg hadde i alle fall ikke vært i tvil om hva jeg hadde brukt fjernkontrollen til [emoji23]

Back
Topp