Tia går såå seint!

Så enig! Føler jeg har vært gravid i en liten evighet allerede, men det er bare 39 dager haha
 
Agreeed! Men vet av erfaring at plutselig så flyr tiden og det føles nesten ut som du legger fra deg graviditetstesten i samme operasjon som du plukker opp Pampers i str 3

Haha, signerer denne :')
Er 7+0 nå og tiden til 12 uker tar såååå lang tid :p og fra rundt uke 36 og fram til termin er en eeeevighet :')
 
Slenger meg på her. Drit lei av å vente [emoji14] siden flere av oss er så trøtte, så kunne vi jo like gjerne sovet et par uker/måneder?? [emoji3]
 
Ja! At ikke vi bare sparer oss selv og omgivelsene for de hormonelle påkjenningene og heller går i hi :p
Hehehe! Ville vært det beste for alle. Gravid-dvale! Så kunne vi fått sunn og næringsrik mat intravenøst, og man hadde sluppet å spise masse dritt og gått opp i vekt. Kanskje litt kjedelig å skulle bevege seg igjen da, etter ikke å ha brukt kroppen på 9 måneder [emoji23] men fortsatt verdt det [emoji14]
 
Enig! Tida til 12 uker går ikke fort nok:wtf:
 
Blæh, jeg er bare 3+4!!!! Har 2 apekatter til da så tiden vil nok fly avgårde. Jeg håper jeg er lengre på vei altså.

Med de 2 andre så fødte jeg 05 nov og 10 AUG. Det var så deling å bli ferdig som en av de første for jeg likte ikke å lese fødsels historier, hvertfall ikke da jeg ventet første.
 
Hahaha enig!!! Timene på jobb går så sakte!!!!
 
Jeg syntes faktisk tiden går fortere enn siste gang [emoji4]

Kanskje hjelper det også at jeg denne gangen ligger først i termingruppa. Sist var jeg sent på måneden, og syntes det gik sååååå sakte!!!
 
Enig. 6+6 i dag. Føler jeg hsr vært gravid kjempelenge, og skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til september....!
 
Enig! Er 5+1 idag... å vil bare komme meg til ett tryggere punkt. Føler symptomene er besten borte nå så blir bekymra for det å ':| men men skal til legen snart å da får heg se hva som skjer! Men kunne gjerne gått fortere
 
Syns tiden bare flyr jeg. Sist husker jeg tiden gikk så veldig tregt fra uke 32 av. Holdt på å kovne :p
 
Back
Topp